Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز سه شنبه بیست و نهم تیر سال ۱۴۰۰ بر اساس شرایط زیر است.

فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن سرداران به نشانی بلوار سرداران، بعد از چهارراه دلگشا؛ سالن نصیری به نشانی بلوار رحمت، سر سپاه، سالن ورزشی پهلوانان نصیری؛ درمانگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به نشانی بلوار حافظ روبروی خیابان پیشگامان؛ سالن بهزیستی به نشانی بلوار رازی، جنب دانشکده بهداشت؛ سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی؛ سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا (س)؛ سالن غدیر به نشانی خیابان ابیوردی ۱، دانشکده توانبخشی و همچنین پایگاه خودرویی کوهستان پارک دراک واقع در بلوار حسینی الهاشمی و پایگاه خودرویی پارس، میانرود، ورزشگاه پارس همچنان برای افراد بالای ۶۰ سال که پیامک نوبت دهی نوبت اول دریافت کرده اند، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت مراکز تزریق واکسن برای افرادی که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند در سالن‌های نصیری، درمانگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، بهزیستی، سالن ثامن الحجج (ع)، ملاصدرا، غدیر، هلال احمر و سرداران از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن نوبت اول تزریق می‌شود.

افرادی که پیامک نوبت دهی تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ را دریافت کرده اند، در صورتی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون برای آن‌ها وجود ندارد، می‌توانند برای تزریق واکسن به پایگاه‌های خودرویی که طی دو شیفت صبح‌ها از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح و عصر‌ها از ساعت۶عصر تا۱۰شب است، مراجعه کنند.

فعالیت مراکز تزریق واکسن نوبت اول از ساعت ۶ صبح برای افراد بالای ۶۰ سال که در سامانه https://salamat.gov.ir/ نام نویسی کرده و پیامک نوبت دهی تاریخ بیست و نهم تیر ۱۴۰۰ را دریافت کرده اند، آغاز و تا پایان حضور مراجعان دارای نوبت، واکسیناسیون انجام می‌شود.

تزریق واکسن نوبت دوم واکسن «سینوفارم» یا «اسپوتنیک»

همچنین فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن سرداران به نشانی بلوار سرداران، بعد از چهارراه دلگشا؛ سالن نصیری به نشانی بلوار رحمت، سر سپاه، سالن ورزشی پهلوانان نصیری؛ درمانگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به نشانی بلوار حافظ روبروی خیابان پیشگامان؛ سالن بهزیستی به نشانی بلوار رازی، جنب دانشکده بهداشت؛ سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی؛ سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا (س)؛ سالن غدیر به نشانی خیابان ابیوردی ۱، دانشکده توانبخشی و همچنین پایگاه خودرویی کوهستان پارک دراک واقع در بلوار حسینی الهاشمی و پایگاه خودرویی پارس، میانرود، ورزشگاه پارس همچنان برای تمامی افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن «سینوفارم» آن‌ها فرا رسیده است، انجام می‌شود.

همچنین افرادی که موعد دریافت نوبت دوم واکسن «اسپوتنیک» آن‌ها فرا رسیده است، می‌توانند به مرکز تزریق واکسن در سالن برج پژوهشی به نشانی خیابان خلیلی، برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) مراجعه کنند.

فعالیت مراکز تزریق واکسن در سالن‌های نصیری، برج پژوهشی، درمانگاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، بهزیستی، سالن ثامن الحجج (ع)، ملاصدرا، غدیر، هلال احمر و سرداران از ساعت ۶ صبح آغاز و تا زمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن تزریق می‌شود.

افرادی که موعد نوبت دوم تزریق واکسن «سینوفارم» آن‌ها فرا رسیده است، در صورتی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون برای آن‌ها وجود ندارد، می‌توانند برای تزریق واکسن به پایگاه‌های خودرویی که طی ۲ شیفت صبح‌ها از ساعت۶ تا ۱۰ صبح و عصر‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب است، مراجعه کنند.

لازم است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از دریافت پیامک در روز‌های آینده به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند، چرا که امکان پذیرش افراد خارج از نوبت‌های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی https://covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا تزریق واکسن فعالیت مراکز تزریق واکسن تزریق واکسن در سالن مراکز واکسیناسیون نشانی خیابان دریافت کرده اند پایگاه خودرویی نشانی بلوار پیامک نوبت دهی واقع در بلوار مراجعه کنند هلال احمر ساعت ۶ نوبت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی