Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان در جمع کارکنان این تیپ با بیان اینکه تلاش کردیم شعار همیشگی ارتش فدای ملت را در جای جای این آب و خاک به معنای واقعی نشان و نمایش بدهیم، گفت: به عنوان یک ارتش ولایی همواره این شعار را تکرار و در سر داریم و ولایت‌مداری را در طول تاریخ نشان دادیم که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیم ۴۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی برای نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور در بحران‌ های آبی، بهداشتی، محرومیت‌ زدایی و... را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و اضافه کرد: از روزهای اول انتشار ویروس کرونا در کشور، با گسترده‌ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم بصورتی که ۲۸ بیمارستان تخصصی این نیرو با ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در بحث کرونا و خدمات سرویس دهی در شهرهای مختلف، کمک‌ حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند و اخیرا نیز در سیستان و بلوچستان با برپایی بیمارستان‌های سیار، تنفسی و صحرایی به یاری وزارت بهداشت و مردم عزیز این استان آمده‌ایم.

سرتیپ حیدری گفت: در برخی از نقاط استان کردستان با بحران آب مواجه هستیم که در مبحث آبرسانی و امداد آب پای کار بودیم و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به ویژه در مناطق محروم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۲۳ هزار منازل مسکونی برای استفاده کارکنان ارتش خبر داد و افزود: تلاش نیروی زمینی این است که به اندازه کارکنان خانه داشته باشد و در همین راستا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۳ هزار منزل سازمانی درحال ساخت است که سهم شهرستان مریوان ۵۲ واحد است و پیشرفت مناسبی داشته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارتش کرونا محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند