Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن استکی مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با تیم نساجی مازندران اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در هفته گذشته برگزار کرده‌ایم و بعد از کسب ۳ امتیاز از بازی قبل شرایط روحی خوبی داریم، متاسفانه در این بازی شهاب گردان نداریم که ای کاش او هم حضور داشت.

مربی تیم ذوب‌آهن در خصوص تیم نساجی بیان داشت: نساجی تیم پر طرفدار و خوبی است، حیف که در این شرایط سخت و انتهای جدول باید مقابل هم قرار بگیریم و بازی سختی داریم؛ بعد از آمدن الهامی که مربی جوان و خوب است تیم نساجی شرایط خوبی پیدا کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هرحال طرفداران این تیم هم از آن‌ها انتظار دارند مثل تیم ما؛ امیدوارم شاهد بازی خوب و تماشاگر پسندی باشیم و در هرصورت هر تیم که تلاش بیشتری بکند امتیاز بازی را هم می‌گیرد.

انتهای پیام/63126/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان نساجی مازندران حسن استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است