Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت و امتیازات این بازی می‌تواند نفت را از منطقه خطر خارج کند.

به گزارش ورزش سه، عباس عسکری کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار فردا برابر استقلال گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما ما برای موفقیت و شادی دل هواداران به تهران آماده ایم و امیدواریم که بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص خاطره بدش از استقلال ‌در فصل قبل و پارگی رباطش روی تکل مهدی قائدی نیز گفت: دیگر از قائدی دلگیر نیستم، آن بازی و اتفاقات آن به پایان رسید. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید اما باید از آن گذشت و زندگی ادامه دارد. جا دارد آرزوی سلامتی برای گودرز داوودی دروازه‌بان مسجدسلیمانی که اخیرا با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده، داشته باشم. در دیدار رفت امسال نیز بازی به تساوی رسید و قطعا فردا برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم.

 

وی افزود: برای دیدار فردا هم‌قسم شده‌ایم تا بتوانیم موفق باشیم و نتایج اخیر را جبران کنیم. در دیدارهای اخیر تیم ما عملکرد خوبی داشت و حقش باخت نبود، ان‌شاءالله که فردا نوار ناکامی‌های ما پاره خواهد شد و باعث شادی مردم خونگرم مسجدسلیمان و خوزستان می‌شویم.

 

عسکری در پایان نیز در خصوص احتمال سقوط تیم نفت به لیگ دسته اول گفت: ما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و قطعا تیم ما در لیگ خواهد ماند، تمام تلاش ما این است که بتوانیم در سه بازی بعد موفق باشیم و با رتبه خوبی لیگ را به پایان ببریم.

نفت مسجد سلیمان عباس عسگری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان عباس عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال