Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی، محرومیت‌زدایی را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و گفت: از روزهای اول انتشار ویروس کرونا با گسترده ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان با بیان اینکه تلاش شده شعار همیشگی ارتش فدای ملت را در جای جای این آب و خاک به معنای واقعی نشان و نمایش دهیم، اظهار کرد: به عنوان یک ارتش ولایی همواره این شعار را تکرار و در سر داریم و ولایت‌مداری را در طول تاریخ نشان دادیم که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیم ۴۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی برای نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و افزود: از روزهای اول انتشار ویروس کرونا در کشور، با گسترده‌ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم به صورتی که ۲۸ بیمارستان تخصصی این نیرو با ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در بحث کرونا و خدمات سرویس دهی در شهرهای مختلف، کمک حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند و اخیراً نیز در سیستان و بلوچستان با برپایی بیمارستان‌های سیار، تنفسی و صحرایی به یاری وزارت بهداشت و مردم عزیز این استان آمده‌ایم.

سرتیپ حیدری گفت: در برخی از نقاط استان کردستان با بحران آب مواجه هستیم که در مبحث آبرسانی و امداد آب پای کار بودیم و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به ویژه در مناطق محروم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۲۳ هزار منازل مسکونی برای استفاده کارکنان ارتش خبر داد و تصریح کرد: تلاش نیروی زمینی این است که به اندازه کارکنان خانه داشته باشد و در همین راستا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۳ هزار منزل سازمانی در حال ساخت بوده که سهم شهرستان مریوان ۵۲ واحد است و پیشرفت مناسبی داشته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 508387

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش بحران آب خدمات بهداشتی محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهداشت و درمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است