Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@12:07:26 GMT

لیگ یک / پایان شیرین فصل برای شاگردان پیروز

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۸۵۵

لیگ یک / پایان شیرین فصل برای شاگردان پیروز

مشکی‌پوشان رایکای بابل در دیدار خانگی موفق شدند از سد حریف ساوجی خود بگذرند و فصل را در شرایطی مناسب به پایان برسانند.

به گزارش "ورزش سه" رایکا بابل یکی از تیم‌های کاندیدای سقوط به لیگ دو بود اما با نتایج سینوسی که در هفته‌های گذشته به دست آورد و به تیم‌های مدعی لیگ یک کار را واگذار کرد و حریفان مستقیم خود در راه بقا در لیگ را شکست داد، توانست در لیگ یک دو هفته مانده به پایان فصل بقای خود را قطعی کند، از این حیث آن‌ها امشب در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ یک باید دیدار تشریفاتی را در خانه خود برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حریف امشب شاگردان پیروز قربانی، خوشه طلایی ساوه بود؛ تیمی که اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای در جدول امسال داشت و تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر هم رفت اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته آن‌ها باعث شد تا شاگردان وحید بیاتلو شانس صعود به لیگ برتر را از دست بدهند و با انگیزه پایین و روحیه کم برای برگزاری آخرین مسابقه فصل به بابل سفر کنند.

 

نیمه اول مسابقه رایکا و خوشه طلایی علی‌رغم موقعیت‌سازی که بازیکنان دو تیم انجام دادند، بدون گل مساوی به پایان رسید و شاگردان دو سرمربی جوان فوتبال ایران یعنی پیروز قربانی و وحید بیاتلو نتوانستند در مقابل یکدیگر، پیروز شوند و به گل برسند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

 

اما با شروع نیمه دوم شکل حملات تیم میزبان جدی‌تر از نیمه اول شد و رایکایی‌ها برای رسیدن به گل برتری، تلاش زیادی را انجام دادند تا این‌که سرانجام مقاومت خط دفاعی خوشه طلایی ساوه شکسته شد و در فاصله‌ای دو دقیقه‌ای، شاگردان پیروز قربانی توسط محسن آقایی و محمد شادکام موفق به دو بار گلزنی شدند و ورق بازی به سود تیم میزبان برگشت.

 

در ادامه چند حمله نافرجام از سوی بازیکنان خوشه طلایی ساوه صورت گرفت که با ایستادگی خوب خط دفاعی رایکا همراه شد و در طرف مقابل تیم میزبان به دنبال مدیریت بازی بود تا بتواند پایان فصلی شیرین را با پیروزی خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه تجربه کند؛ اتفاقی که رخ داد و دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با برتری 2 بر 0 به سود رایکا بابل خاتمه پیدا کند.

 

با این شکست بیرون از خانه، خوشه طلایی ساوه با 49 امتیاز در جایگاه نهم جدول به خود در فصل 1399-1400 لیگ پایان داد و در آن‌سوی شاگردان پیروز قربانی با پیروزی امشب‌شان در خانه، موفق شدند صعودی دو پله‌ای را در جدول داشته باشند و فصل را در جایگاه دوازدهم با 43 امتیاز به پایان ببرند.

دسته یک رایکا بابل پیروز قربانی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل پیروز قربانی مربی خوشه طلایی ساوه شاگردان پیروز پیروز قربانی لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • پیروز میدان غزه
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین