Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب مرتس شریک در ائتلاف حاکم در رژیم صهیونیستی گفت، از وزیر جنگ بابت صادرات برنامه‌ جاسوسی اسرائیل که گزارش‌های رسانه‌ای آن را به هک تلفن‌های همراه خبرنگاران و فعالان حقوقی در سراسر جهان مرتبط می‌کنند، سوال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نیتسان هورویتز، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و رئیس حزب مرتس به خبرنگاران گفت، با بنی گانتس، وزیر جنگ در روز پنج‌شنبه به منظور صادرات شرکت اسرائیلی NSO Group که از سوی وزارت جنگ مجوز داشته، دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با قتل خبرنگاران و گزارش ۱۷ سازمان رسانه‌ای نشان‌ داد که از نرم‌افزار جاسوسی بر پایه نظامی برای هک تلفن‌های هوشمند ده‌ها روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اجتماعی استفاده شده‌ است.

به گزارش پلیتیکو، نرم‌افزارجاسوسی پگاسوس (Pegasus)، توسط شرکت اسرائیلی NSO Group طراحی شده‌ است. این نرم‌افزار برای ردیابی افراد توسط ارتش، سازمان‌های اطلاعاتی و مقامات اجرایی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس پگاسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض