Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس که از نزدیک شاهد بازی فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز بود، پیروزی و صعود نماینده شیراز به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.

عنایت‌الله رحیمی شامگاه دوشنبه ۲۸ تیر و در حاشیه بازی و پیروزی فجر شهید سپاسی مقابل گل ریحان البرز، گفت: امروز توفیق داشتم در ورزشگاه کرج، از نزدیک شاهد مسابقه فوتبال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه، آمادگی، غرور و غیرت بازیکنان و کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی، نوید یک پیروزی شیرین می داد تا در آستانه عید قربان و عید سعید غدیر، کام جان مردم فارس شیرین شود.

رحیمی گفت: آفرین بر فجر و فجرآفرینان که علاوه بر آن که مرد میدان ورزش و بازیکن سازی هستند، همیشه به مردان اخلاق و معرفت، نام بُردار بوده اند و الحق که شایستگی آن را دارند که تیم شان به نام شهید عزیز، شهید سپاسی، مزین باشد.

او اضافه کرد: صعود تیم شهید سپاسی می تواند  بار دیگر نام فارس و شیراز را در پیوند با ورزش پرطرفدار فوتبال در ذهن و ضمیرها زنده تر گرداند و باعث رونق هرچه بیشتر ورزش و ایجاد انگیزه در سایر تیم های ورزشی برای رسیدن به جایگاه برتر باشد. 

رحیمی گفت: خوشبختانه رسانه های پویا این قبیل پیروزی ها را دستمایه ای ارزشمند برای رسیدن به اهداف ورزشی دانسته و با اطلاع رسانی در این خصوص، بستر رشد ورزش فارس را فراهم تر می سازند. این اتفاق مثبت و دیگر افتخارآفرینی های ورزشکاران عزیز، مایه مباهات برای مردم عزیزِ استان پهناور فارس است. 

استاندار فارس اضافه کرد: با توجه به آماده شدن زیرساخت های ورزشی در چند سال اخیر و افتتاح سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی در هفته گذشته و ساخت ورزشگاه هایی از قبیل ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس، امید است بیش از پیش، شاهد توفیقات و پیروزی های درخشان، در زمینه ورزش و ارتقای سلامت اجتماعی باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز، شامگاه ۲۸ تیر، با پیروزی ۳ بر صفر مقابل گل ریحان البرز، در یک بازی خارج از خانه، جشن کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر را برگزار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فجر شهید سپاسی استاندار فارس فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استاندار در این همایش گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پاسخی به حمله و تجاوز دشمن بود.

دکتر علی‌محمد زنگانه با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: من از همه احزاب که نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از این عملیات غرورآفرین تلاش کردند سپاسگزارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست