Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از قطعی برق ورزشگاه غدیر تهران و تأخیر در آغاز مجدد دیدار تیم‌های حاضر در کورس صعود به لیگ برتر، پرونده فصل 1400-1399 لیگ دسته اول فوتبال با رقم خوردن نتایج زیر بسته شد:

ملوان بندر انزلی صفر - بادران یک
گل: حمید کاظمی (90)
بادران در دقیقه 24، یک پنالتی را توسط سید محسن حسینی از دست داد

هوادار یک - شهرداری آستارا صفر
گل: حسین صادقی (59)
امین حقده در دقیقه 14، پنالتی شهرداری آستارا را هدر داد

گل ریحان البرز صفر - فجرسپاسی شیراز 3
گل‌ها: دانیال کردستانی (9)، حمید نعمتی (59 - پنالتی) و رضا آقابابایی (4+90)

با این نتایج، فجر سپاسی شیراز با 60 امتیاز و تفاضل گل 19+ در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفت و علاوه بر کسب قهرمانی مسابقات، به بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی‌پوشان شیراز در فصل 93-1392 به لیگ یک سقوط کرده بودند که این جدایی پس از هفت سال به پایان رسید.

شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار هم با 60 امتیاز و تفاضل گل 16+ در جایگاه دوم جدول ایستادند و همانند فجر، فصل آینده را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارند. بادرانِ 60 امتیازی هم با تفاضل گل 13+ و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فجر و هوادار، برای پنجمین سال متوالی از صعود به لیگ برتر بازماند.

در پایان مسابقات این فصل تیم‌های گل ریحان البرز، نود ارومیه و چوکای تالش به لیگ دسته دوم سقوط کردند. تاکنون صعود شهرداری همدان و مس شهر بابک به لیگ یک قطعی شده و وضعیت دیدار پلی‌آف صعود به این رقابت‌ها مشخص نیست.

نتایج سایر دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال به این شرح است (دیدارهای خیبر خرم‌آباد - نود و آرمان گهر سیرجان - چوکا برگزار نشد):

قشقایی شیراز صفر - پارس جنوبی جم صفر
رایکای بابل 2 - خوشه طلایی ساوه صفر
استقلال خوزستان صفر - مس کرمان یک
شاهین بوشهر صفر - استقلال ملاثانی 2

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اصغر فرهادی فجرسپاسی لیگ دسته اول لیگ یک بادران بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اصغر فرهادی لیگ برتر لیگ دسته تفاضل گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان