Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: همدردی خود را در مورد تلفات انسانی غم انگیز و ویرانی ناشی از سیل شدید درآلمان، بلژیک، لوکزامبورگ  و هلند ابراز می داریم .

وی افزود: برای قربانیان و خانواده هایشان  دعا می کنیم . آرزوی بهبودی سریع قربانیان و موفقیت در عملیات نجات را داریم .

بارش سنگین باران و جاری شدن سیل، خسارات گسترده‌ای را در مناطق شمال غرب اروپا برجای گذاشته است، آمار کشته‌شدگان همچنان در حال افزایش است و سرنوشت بسیاری دیگر هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات آواربرداری در مناطق آسیب دیده آغاز شده اما خطر بارش بیشتر باران و جاری شدن سیل همچنان وجود دارد. برخی رهبران اروپایی تغییرات اقلیمی را مقصر دانسته که باعث تکرار و غیرقابل پیش‌بینی بودن پدیده هوادیدگی شدید شده است.

بنابر گزارش‌ها تاکنون ۱۸۳ نفر کشته که از این تعداد ۱۵۳ نفر در آلمان جان باخته‌اند، هزاران نفر تخلیه و بسیاری از خانه‌ها نابود شده است. سطح اب رودخانه‌ها هم به میزان خطرناکی بالا آمده و مقامات نگران وضعیت شکننده سدها هستند.

وزیر دارایی آلمان قرار است روز چهارشنبه از بسته مالی برای کمک به سیل زدگان رونمایی کند. اولاف شولتز به خبرنگاران گفته که دست کم ۳۰۰ میلیون یورو در این زمینه لازم است.  آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم دیروز از مناطق سیل زده بازدید و تاکید کرد که اقدام جدی برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی از هر زمانی ‌مهم‌تر است

بارش سنگین باران طی چند روز سبب شد تا رودخانه‌ها طغیان کنند، سیل در خیابان‌ها جاری شود، خودروها در اب معلق شده، دکل‌های برق شکسته و خانه‌ها ویران شوند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی هلند آنگلا مرکل توییتر حسین امیر عبد اللهیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هلند آنگلا مرکل مجلس شورای اسلامی هلند آنگلا مرکل توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی بوئین میاندشتی‌ها از بارش رحمت الهی + فیلم
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه