Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:17:38 GMT

لیگ یک/ تفاضل گل و برق مانع از صعود بادران!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۵۵۰۷

لیگ یک/ تفاضل گل و برق مانع از صعود بادران!

بادران تهران با وجود برتری مقابل ملوان انزلی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار نتوانست لیگ برتری شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بادران تهران که همراه با فجرسپاسی شیراز و هوادار، سه گزینه صعود به لیگ برتر و سه تیم هم‌امتیاز به حساب می‌آمد، امروز در آخرین مسابقه فصل مهمان ملوان انزلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان امید روانخواه از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان رفتند و امید زیادی داشتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه و از سوی دیگر توقف یا شکست فجر سپاسی یا هوادار، به لیگ برتر صعود کنند که این اتفاق برای آنها رخ نداد.

 

بادران تهران در دقیقه ۲۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سید محسن حسینی، مدافع این تیم با بی‌دقتی و یک ضربه ناامید کننده توپ را به سمت چپ خود زد تا علیرضا حیدری با یک شیرجه خوب آن را دفع کند و شاگردان روانخواه را در گلزنی ناکام بگذارد.

 

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نیمه دوم هم بخاطر رفتن برق در ورزشگاه غدیر تهران و توقف بازی هوادار و شهرداری آستارا، با وقفه آغاز شد که در ادامه مسابقه نیز بازهم بادران تهران صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

در حالی که رضا کرمانشاهی یک قضاوت بحث‌برانگیز و مورد اعتراض شدید توسط ملوانان داشت، در لحظات پایانی مسابقه در صحنه‌ای که هیچ برخوردی روی مهاجم بادران صورت نگرفت و او با تمارض واضح خود را روی زمین انداخت، اعلام پنالتی کرد تا بادران به دومین پنالتی در این بازی برسد.

 

حمیدرضا کاظمی پنالتی اعلام شده به سود بادران را تبدیل به گل کرد و شاگردان روانخواه به برتری یک بر صفر مقابل ملوان رسیدند، اما این برد برای راهیابی آنها به لیگ برتر کافی نبود و بادران با تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار، در جایگاه سوم لیگ یک ایستاد و از صعود بازماند.

بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بادران تهران دسته یک بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!

به گزارش ورزش سه، آرشا شکوری گلر جوان هوادار اولین حضور خود در ترکیب اصلی این تیم را تجربه کرد اما نتوانست در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

او پس از درخشش در تیم ملی جوانان مورد توجه باشگاه هوادار قرار گرفت و در کنار گلر اسبق تیم ملی در جام جهانی به تمرین کردن پرداخت و پس از حضور در این تیم جام‌جهانی جوانان را هم تجربه کرد.

آرشا پس از نیمکت‌نشینی کامل در لیگ برتر امروز مقابل مس سونگون به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی در این مسابقه داشت و در جریان مسابقه توانست با اطمینان و اعتماد به نفس درون دروازه قرار بگیرد.

صائب محبی مدافع تیم هوادار روی ارسالی که به سمت دروازه این تیم آمد با تغییر مسیر ناگهانی توپ شکوری را سوپرایز کرد و شیرجه بزرگ او هم نتوانست مانع گل شدن توپ شود و کلین شیت او با گل به خودی مدافع هوادار خراب شد.

ویدئو: 331079

با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر به نظر می‌رسد که او در ادامه لیگ هم فرصت چندانی پیدا نکند اما در فصول آینده می‌تواند در سطح بالاتری از فوتبال ایران به میدان برود و حضور ثابت در لیگ برتر را تجربه کند.

دیگر خبرها

  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر