Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:15:16 GMT

عنایتی: از بچه‌ها و خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۵۶۳۷

عنایتی: از بچه‌ها و خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

سرمربی جوان تیم فوتبال هوادار تهران اعلام کرد که تیمش در شرایطی به لیگ برتر رسید که هیچ حامی نداشت و حتی گاهاً خود او از جیب شخصی هزینه‌ها را پرداخت کرده است.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان جشن صعود به لیگ برتر تیم فوتبال هوادار تهران، در میکسدزون ورزشگاه غدیر تهران، رضا عنایتی سرمربی هوادار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سال خیلی پر فراز و نشیبی بود، ما خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و با توجه به مشکلاتی برای اسپانسرمان پیش آمد، من مجبور شدم شرایط تیم و مسائل مالی آن را شخصا برعهده بگیرم و تمام توانم را گذاشتم تا بتوانم این مجموعه را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که این اعتقاد را داشتم که این مجموعه توان آن را دارد که بتواند به لیگ برتر صعود کند.

 

وی افزود: خدا کمک کرد و دوستان زیادی را در این مسیر پر فراز و نشیب و سخت پیدا کردم و دوستانی هم که ادعایشان می‌شد هم خوشبختانه از دست دادم؛ تبریک می‌گویم و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، دست دکتر، تدارکات و رسانه، همه باهم همدل بودند که یک اتفاق بزرگ رقم بخورد و امروز علی‌رغم آن‌که ما خیلی تنها بودیم و هیچ مسئولی اینجا نبود که با ما جشن بگیرد با این‌که ما سهمیه تهران را به لیگ برتر آوردیم، اما بچه‌ها شاد بودند و کیف کردند و ما هم کیف کردیم چون به سلامت کار خودمان اعتقاد داشتیم، انشالله که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم نماینده خوبی برای مردم تهران باشیم.

 

عنایتی درباره آینده تیم فوتبال هوادار توضیح داد: تا هفته دیگر صددرصد مشخص می‌شود که قرار است چه اتفاقی برای تیم ما رخ بدهد و مطمئنا که ما در درجه اول شرایط را مهیا می‌کنیم که ادامه بدهیم و اگر نشد هم باید با چند اسپانسر یا خریدار صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: انشاالله که کارشناسان داوری بیایند و این بازی را به دقت نگاه کنند، من اصلا در موردش صحبت نمی‌کنم چون حیطه کاری من چیز دیگری است و فنی است، اما خواهشی که من دارم این است که این داوری را خیلی به دقت نگاه کنند؛ انشاالله که اتفاق خاصی رخ نداده باشد.

 

رضا عنایتی صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: ما به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم، من واقعا امروز دست خدا را روی سر تک تک بازیکنان‌مان و اعضای تیمم دیدم و به آن‌ها افتخار می‌کنم؛ نمیخواهم راجع به داوری صحبت کنم، ما عجیب بود امروز در تهران بودیم و خیلی غریب بودیم. مثل این‌که بعضی‌ها دوست نداشتند تیم ما به لیگ برتر بیاید و این را احساس می‌کنم چون هر چه نگاه کردم مسئولین را ندیدم که به تیم ما تبریک بگوید. امیدوارم همه چیز طوری پیش برود که بر پایه تلاش باشد و به دست آوردن آن با تلاش باشد و انشاالله که این‌گونه باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره رابطه نزدیک خود با بازیکنان تیمش گفت: من افتخار می‌کنم به این جمع، فکر می‌کنم تنها باشگاهی بودیم که نهایتاً بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات و کادرفنی 35 نفر بودیم، کسی دیگر پشت ما نبود. اما بچه‌های ما آنقدر با صداقت و با شرافت بودند، چون ما در مقطعی مشکلی پیش آمد که من مجبور شدم بازیکنانم را بفروشم تا بتوانیم ادامه حیات بدهیم و افتخار می‌کنم که زحماتی که کشیدم به بار نشست و این بچه‌ها می‌دانستم لیاقت آن را دارند. انشاالله که مسیری بتوانیم درست کنیم که بتوانیم جلو برویم و به هدف‌هایمان برسیم. 

 

رضا عنایتی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ممنون از آن‌هایی که برایمان دعا کردند، ممنون از خانواده‌ام که می‌دانم چقدر در این 10 ماه سختی کشیدند، بچه‌هایم بزرگ شدند و دیگر می‌فهمند چه اتفاقی می‌افتد، من از خانواده که آنقدر زجر کشیدند عذرخواهی می‌کنم؛ فکر می‌کنم با اتفاق امروز توانستیم خوشحال‌شان کنیم.

رضا عنایتی دسته یک هوادار تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا عنایتی دسته یک هوادار تهران تیم فوتبال هوادار لیگ برتر رضا عنایتی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد