Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی ملایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه این کمیته ۷ نفره که با رای اکثریت اعضای ۱۳ نفره انتخاب شده اند، بیان کرد: آقایان اسلامی، محرری، مسگری، ملایی، استقامت، دهناد و خانم آمره اعضای کمیته انتخاب شهردار در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم را تشکیل می دهند و آقای اسلامی به عنوان رئیس و خانم آمره و آقای دهناد به عنوان دبیران کمیته با رأی اکثریت کمیته انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه متوالی تشکیل شده است افزود: وظیفه‌ این کمیته تعیین شاخص‌‌ها برای ارزیابی گزینه‌های تصدی سمت شهردار و انجام ارزیابی گزینه‌های مطرح‌ شده و تطبیق هر یک با این شاخص‌هاست.
سخنگوی کمیته انتخاب شهردار ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم در خصوص شاخصه های تعیین شده برای انتخاب شهردار عنوان کرد: دارای اندیشه و عمل انقلابی با روحیه‌ جهادی، داشتن سابقه و تجربه‌ مدیریتی موفق و آشنایی کلی با قوانین، ساختارها، فرآیندهای مدیریت شهری و شناخت شهر مقدس قم، داشتن دانش و تجربه‌ اقتصادی و توانمندی در تأمین منابع مالی شهر و رویکرد جذب سرمایه، دارا بودن رویکرد تحولی و جوانگرا و داشتن نگاه علمی و برنامه محور با رویکرد توسعه‌ای و راهبردی، داشتن رویکرد فسادستیزی، نگاه فرهنگی- اجتماعی و آگاهی از جایگاه بین‌المللی شهر مقدس قم و قدرت مذاکره و تعامل با مجلس شورای اسلامی، دولت، مراکز حوزوی و سایر نهادها از جمله این شاخص ها است.
وی داشتن مهارت مدیریت، کادرسازی و توان بکارگیری مدیران بومی و نخبگان جوان و رویکرد سلامت و تحول اداری، داشتن هماهنگی و همسویی با راهبردها و سیاست‌های شورای اسلامی شهر و متعهد به اجرای برنامه‌های عملیاتی ۵ ساله‌ مصوب را از دیگر شاخص ها ذکر کرد و یادآور شد: از گزینه‌های نهایی، برای آشنایی با برنامه‌ها و استماع نظرات و اولویت‌ها در زمینه‌ مدیریت شهری، دعوت شده و ضمن مصاحبه با افراد، نتایج به منتخبین شورا اعلام می شود و در نهایت اعضای ۱۳ نفره ضمن بررسی عملکرد شهردار فعلی، انتخاب شهردار را با رای‌گیری کلیه اعضاء در صحن علنی انجام خواهند داد.
ملایی اضافه کرد: تاکنون رزومه ۲۱ نفر برای تصدی شهرداری قم در جلسات مطرح و عملکرد شهردار فعلی نیز در کنار گزینه های دیگر در حال بررسی است.
وی یادآور شد: این کمیته از نخبگان و متخصصان در حوزه مدیریت شهری دعوت می کند در انتخاب شهردار مشارکت کنند تا مدیریت شهری کارآمد، توانمند و علاقه‌مند به سامان بخشی امور تشکیل شود.

انتهای پیام/2258
 

منبع: فارس

کلیدواژه: قم انتخاب شهردار مدیریت شهری انتخاب شهردار شورای اسلامی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین، برای انتخاب نام نوزادان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال استان، علی رحمتی اظهار کرد: نام‌ها واژه‌هایی هستند که برای شناسایی، تشخیص و تمییزدادن افراد از یکدیگر به کار می‌روند و انتخاب نام یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است که همواره قبل یا بعد از تولد طفل مورد توجه آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود:در واقع نام و نام‌گزینی پدیده‌ای فرهنگی است، به عبارت دیگر علاوه‌بر رویه‌های اداری تابع اقتضائات عموماً پیچیده فرهنگی است تا جایی‌که در دهه اخیر با پدیده افزایش فراوانی نام‌های نوپدید مواجه بودیم.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: به استناد ماده ۲۰ قانون ثبت احوال، انتخاب نام با اعلام کننده است، برای نام‌گذاری یک نام ساده یا مرکب که عرفاً یک نام محسوب می‌شود، انتخاب خواهد شد، با توجه به اینکه ارائه خدمات در سازمان ثبت احوال به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک پیش می‌رود، مشاوره تخصصی نام نیز در قالب سامانه جامع هوشمند با عنوان «سامانه تعاملی نام» به صورت ویژه در سامانه متمرکز ارائه خدمات ثبت احوال (سهیم) انجام می‌شود.

وی یادآور شد: این سامانه مرجع خدمات مشاوره برای نام‌گذاری کودکان در زمینه‌های مختلف و همچنین ارائه خدمات ویژه برای انتخاب نام‌های اصیل، زیبا با توجه به اقتضائات ملی، قومی و محلی است و باعث خواهد شد ترویج نام‌های جدید جذاب، زیبا و نوآورانه متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی صورت گیرد.

رحمتی تصریح کرد: والدین می‌توانند در بستر اینترنت و با گوشی تلفن همراه با مراجعه به نشانی sahim.sabteahval.ir و بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 749582

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد