Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام روح الله حریزاوی قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کل کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: تعظیم و بزرگداشت شعائر حسینی و عظمت های قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و حماسه عاشورا وظیفه ای همگانی است. به گزارش جنوب نیوز؛ حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در چهارمین نشست روسای شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور بابیان اینکه احیای امر اقامه عزای  ائمه اطهار  علیه السلام در دست شماست و امید است این توفیق از ما گرفته نشود، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که یک پرچم و بیرق عزا بیشتر زده شود، در انتخابات هم حضرت آقا فرمودند هرکسی که می‌تواند بیاید و مردم را دعوت کند، یک رأی هم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه تعظیم شعائر حسینی شعار اصلی محرم امسال است، عنوان کرد: کارشناسان امر دین ازنظر سازمان تبلیغات اسلامی، درواقع رؤسا و پیر غلامان هیئت‌ها هستند، بنابراین کسی هم که اگر قصد کمک دارد باید زیردست بزرگان هیئت کار یاد بگیرد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه در انگلیس برای آشتی مردم با مذهب، واکسن زدن را به کلیساها آوردند، خاطرنشان کرد: برخی به بهانه کرونا به دنبال تعطیل کردن هیئت هستند، بنابراین ضرورت دارد برای بزرگداشت شعائر حسینی در این ایام که محدودیت‌های کرونایی وجود دارد با رعایت کامل پروتکل‌ها هیئت‌های نیمه تعطیل را راه‌اندازی کنیم اظهار کرد: با توجه به تجربه و مطابق با دستورالعمل‌های اعلام‌شده همچون سال گذشته برنامه‌های ماه محرم سال جاری باشکوه بیشتری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در برگزاری مراسم ماه محرم سال گذشته حماسه‌ای برپا شد،و بعنوان محرم ماندگار در تاریخ کشور ثبت شد عنوان کرد: با حضور مداحان معروف کشور، امکان فعال‌سازی هیئت‌هایی که سال گذشته نتوانستند برنامه خود را اجرا کنند، امکان‌پذیر است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه مراسم ماه محرم و صفر سال گذشته مطابق دستورالعمل ‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، یادآور شد: حدود ۹۰ هزار هیئت مذهبی در کشور مشغول به فعالیت هستند. و از هیئات مذهبی درخواست کرد در محرم امسال سراسر ایران اسلامی باید سیاه پوش و رنگ و بوی محرم بگیرد

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی شعائر حسینی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد