Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی با حادثه دیدگان ناشی از سیل در چند کشور اروپایی ابراز همدردی کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: همدردی خود را در مورد تلفات انسانی غم انگیز و ویرانی ناشی از سیل شدید درآلمان، بلژیک، لوکزامبورگ  و هلند ابراز می داریم .

وی افزود: برای قربانیان و خانواده هایشان  دعا می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی بهبودی سریع قربانیان و موفقیت در عملیات نجات را داریم .

بارش سنگین باران و جاری شدن سیل، خسارات گسترده‌ای را در مناطق شمال غرب اروپا برجای گذاشته است، آمار کشته‌شدگان همچنان در حال افزایش است و سرنوشت بسیاری دیگر هنوز مشخص نیست.

عملیات آواربرداری در مناطق آسیب دیده آغاز شده اما خطر بارش بیشتر باران و جاری شدن سیل همچنان وجود دارد. برخی رهبران اروپایی تغییرات اقلیمی را مقصر دانسته که باعث تکرار و غیرقابل پیش‌بینی بودن پدیده هوادیدگی شدید شده است.

بنابر گزارش‌ها تاکنون ۱۸۳ نفر کشته که از این تعداد ۱۵۳ نفر در آلمان جان باخته‌اند، هزاران نفر تخلیه و بسیاری از خانه‌ها نابود شده است. سطح اب رودخانه‌ها هم به میزان خطرناکی بالا آمده و مقامات نگران وضعیت شکننده سدها هستند.

وزیر دارایی آلمان قرار است روز چهارشنبه از بسته مالی برای کمک به سیل زدگان رونمایی کند. اولاف شولتز به خبرنگاران گفته که دست کم ۳۰۰ میلیون یورو در این زمینه لازم است.  آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم دیروز از مناطق سیل زده بازدید و تاکید کرد که اقدام جدی برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی از هر زمانی ‌مهم‌تر است

بارش سنگین باران طی چند روز سبب شد تا رودخانه‌ها طغیان کنند، سیل در خیابان‌ها جاری شود، خودروها در اب معلق شده، دکل‌های برق شکسته و خانه‌ها ویران شوند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مجلس شورای اسلامی هلند آنگلا مرکل لوکزامبورگ مشرق حسین امیرعبداللهیان توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم

بارش شدید و رگباری باران در استان چهارمحال و بختیاری باعث خسارات به عشایر این استان در شهرستان کوهرنگ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سامانه بارشی از روزهای اخیر در استان چهارمحال و بختیاری فعال و از روز گذشته نیز در برخی مناطق این استان تشدید و تقویت شد.

شدت این سامانه بارشی تاکنون باعث وارد شدن خسارت به بخش‌های مختلف این استان از جمله عشایر استان شده است، همچنین روز گذشته بارش برف در گردنه چری در شهرستان کوهرنگ اتفاق افتاد‌.

خسرو کیانی، مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص، اظهار داشت: در روزهای اخیر و امروز شاهد بارش‌های شدید باران در اکثر مناطق استان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران باعث وارد شدن خسارت به عشایر استان شد، بیان کرد: رعایت نکردن تقویم کوچ توسط عشایر باعث شد بارش باران خساراتی به دام و معیشت آن‌ها وارد کند.

به گزارش تسنیم، بارش‌های شدید در مناطق عشایری باعث شد عشایر در راهدارخانه‌ها از جمله راهدارخانه گردنه چری اسکان داده شوند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بارش باران در خوزستان
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • بارش باران در اهواز
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری