Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری گفت: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم.

به گزارش برنا؛ چند روزی‌ست که موضوع سگ گردانی تبدیل به یک چالش شده است و در روزهای اخیر شاهد واکنش‌های متفاوت مردم و مسئولین بودیم. در صحن شورای شهر نیز درباره جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازدید کودکان در بوستان‌های شهر تهران بحث و گفت‌وگو شد و هر یک از اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند اما سوال اینجاست که این طرح به کجا رسیده و آیا قرار نیست پارک‌هایی برای افرادی که سگ دارند تعیین شود تا شاهد تردد آن ها در خیابان نباشیم؟

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تصویب یک فوریت برای رسیدگی به طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی گفت: جلسه گذشته صحن علنی شورای شهر تهران «یک فوریت» این طرح به تصویب رسید  و حال باید منتظر بمانیم تا به کمیسیون تخصصی برود و جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه شورا هنوز وارد محتوای این طرح نشده است، تصریح کرد: صحن علنی شورا هنوز وارد محتوا نشده است و این طرح باید فعلا در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی قرار گیرد و اعضای کمیسیون نظر خود را اعلام کنند.

نظری در پاسخ به این سوال که برنامه شورا برای تعیین پارک‌هایی مشخص مخصوص افرادی که سگ دارند چیست؟ گفت: هنوز وارد جزئیات نشدیم و نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد درواقع پس از اعلام نظر و تصمیم اعضای کمیسیون تخصصی مصوبه را به مردم اعلام خواهیم کرد.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر حیوانات خانگی کودکان شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران برنا عضو شورای اسلامی محیط زیست حیوانات خانگی شورای اسلامی شهر تهران سگ گردانی ممنوعیت سگ گردانی سگ گردانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بازار گردانی
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود