Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سی و چهارم لیگ دسته یک فوتبال برگزار شد و در نهایت تیم‌های فجر سپاسی شیراز و هوادار تهران توانستند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. به گزارش ایسنا، هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال، امروز (دوشنبه) برگزار شد. در مهم ترین بازی‌ها سه تیم فجر سپاسی، هوادار و بادران که با ۵۷ امتیاز در بالای جدول بودند برای صعود به لیگ برتر به مصاف رقبایشان رفتند و در نهایت هر سه تیم توانستد پیروز شوند اما تیم‌های فجر سپاسی شیراز و هوادار تهران به دلیل تفاضل بهتر، به لیگ برتر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فجر سپاسی توانست عنوان قهرمانی لیگ را هم کسب کند. از نکات مهم این بازی‌ها قطعی برق در ورزشگاه غدیر و ورزشگاه انقلاب کرج بود که باعث شد بازی‌های حساس امروز با تاخیر مواجه شوند.

تیم‌های چوکای تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در قعر جدول قرار گرفتند و به لیگ دسته دو سقوط کردند. همچنین تیم‌های چوکا و نود ارومیه که سقوطشان قطعی شده بود حاضر به مسابقه برابر حریفانشان نشدند.

ملوان ۰ – ۱ بادران تهران

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و بادران تهران در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار شد که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر بادران به پایان رسید. تک گل بادران را حمید کاظمی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. 

هوادار ۱ – ۰ شهرداری آستارا 

دیدار تیم‌های هوادار تهران و شهرداری آستارا در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

گل ریحان ۰ – ۳ فجر سپاسی

دیدار تیم‌های گل ریحان البرز و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود فجر سپاسی به پایان رسید.

قشقایی شیراز ۰ – ۰ پارس جنوبی جم

رایکا بابل ۲ – ۰ خوشه طلایی ساوه

استقلال خوزستان ۰ – ۱ مس کرمان

شاهین شهرداری بوشهر ۰ – ۲ استقلال ملاثانی

آرمان گهر – چوکا تالش

خیبر خرم آباد – نود ارومیه

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال بادران تهران تیم فوتبال فجر سپاسی تیم فوتبال هوادار لیگ یک فوتبال برگزار شد فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که نیمه نخست این دیدار با تک گل مهاجم گل گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۲۷) برای میهمان سیرجانی گلزنی کرد.

کد خبر 6089300

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است