Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@16:01:06 GMT

واکنش مهدی چمران به سهم خواهی ها از ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۶۳۲۷

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف درباره زمزمه های مربوط به گلایه ابراهیم رئیسی از سهم خواهی ها ، گفت: سهم خواهی همواره در همه جا و هر دولتی که رخ داده آسیب‌زا بوده است بنابراین باید گفت این سهم خواهی بسیار ناپسند و نامناسب است اگر کسی کمک کرده و کارکرده، در راه خدا گام برداشته است بحث سهم خواهی مطرح نیست اما اگر کسی به این دلیل از آقای رئیسی حمایت کرده که سهمی بگیرد کارش ارزشی ندارد مثل تاجری که تجارت کرده و به دنبال سهم خواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حالی که ما فکر می کنیم برای مردم و پیشرفت کشورمان باید اگر چیزی می بینیم باید پیشنهاد بدهیم انتظاری هم نداشته باشیم هر گونه انتظار و چشمداشت و سهم خواهی از نگاه بنده یک کار غیراخلاقی و حتی غیرانسانی است.

در پاسخ به این سوال که  خودتان از گوشه و کنار از این گونه سهم خواهی‌ها شنیدید؟ تا چه حد جدی بوده؟ گفت: من در این باره چیز خاصی نشنیدم؛ منظورم شنیده‌های خبری نیست بلکه شنیده‌های جدی است اینکه شایعه شده فلان شخص فلان کار را انجام داده چندان مدنظر نیست و من نمی‌توانم به آنها بها بدهم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد سهم خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

رئیس دانشگاه تهران با صدور احکامی همسر رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور را به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشکده خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران