Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی زمین‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن سنگ ایران و دانشگاه تربیت مدرس کارگاه جامع «سنگ‌شناسی سنگ‌های ساختمانی ایران» را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "آشنایی با محدوده‌های سنگ‌های ساختمانی ایران"، "طبقه‌بندی علمی سنگ‌های ساختمانی"، "کانی‌شناسی سنگ‌های ساختمانی در نمونه دستی و میکروسکوپی"، "آشنایی با پارامترهای فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی سنگ‌های ساختمانی و روش‌های سنجش آن‌ها"، "آشنایی با استانداردهای سنگ‌های ساختمانی ایران"، و "دوام و پایداری سنگ‌های ساختمانی در کف و نمای بیرونی و درونی ساختمان" از جمله سرفصل‌های این دوره است که با تدریس دکتر محسن رنجبران ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر محمدرضا نیکودل ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگاه «سنگ‌شناسی سنگ‌های ساختمانی ایران» سوم مرداد به مدت هشت ساعت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۶۲۶۹۲۵۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگ شناسی سنگ های ساختمانی و تزئینی سنگ های ساختمانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران

تین نیوز

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ، کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر با حضور مربیان اعزامی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد در تهران برگزار و جزئیات این سامانه تیر تشریح شد .

در این کارگاه تخصصی که با حضور همزمان کارشناسان فناوری اطلاعات و کارشناسان فنی و امور گمرکی گمرکات کشور برگزار شده است ، سامانه تیر الکترونیک توسط مربیان اعزامی از کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد UNECE تشریح شد .

بنابراین گزارش در این کارگاه آموزشی فاطمه اعتماد مقدم مدیر کل دفتر آموزش ، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ، با اشاره به توانایی های ترانزیتی ایران ، اظهار امیدواری کرد برگزاری این کارگاه در مسیر دستیابی به اهداف بین المللی ترانزیتی گمرک ایران حداکثر اثرگذاری را ایفا کند .

در این کارگاه رضا راستی مدیر کل دفتر ترانزیت گمرک نیز کارنه تیر را زبان مشترک گمرکات در دنیا معرفی کرد که سبب تسهیل تجارت است . گمرک ایران نخستین کشور در منطقه و پیشگام بهره برداری از سامانه تیر الکترونیک بوده است که با کشور ترکیه استفاده از این سامانه را کلید زده است .

وی افزود : گمرک ایران بیشترین سهم استفاده از تیر داشته است و اکنون مترصد بهره برداری گسترده از تیر الکترونیک می باشد .

این گزارش می افزاید : اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

این گزارش می افزاید : سیستم e_TIR (تیر الکترونیک) بر مبنای دریافت اطلاعات پیاده سازی شده و این امکان را در اختیار کشورهای عضو قرار می دهد تا از طریق تبادل اطلاعات مربوط به کالاهای تجاری و ترانزیتی فرایند امور گمرکی و نظارتی خود را تسهیل و تسریع کنند .

شایان ذکر است ، این دوره فنی و تخصصی از امروز در مرکز آموزشی و فرهنگی گمرک ایران در تهران آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود