Web Analytics Made Easy - Statcounter

اموال خانه کارمند سفارت فرانسه در تهران به سرقت رفت تا تیمی از ماموران پلیس تحقیقات را برای شناسایی سارق خانه کارمند سفارت فرانسه آغاز کنند. سفارت فرانسه در خیابان نوفل لو شاتو در تهران قرار دارد و خانه کارمند سفارت فرانسه در یوسف آباد است. در ادامه جزییات بازداشت سارق اموال خانه کارمند سفارت فرانسه را در تهران می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل مأموران پلیس شمال تهران در جریان وقوع یک فقره سرقت میلیاردی از خانه کارمند سفارت فرانسه در محله یوسف آباد قرار گرفتند و تحقیقات ابتدایی را برای دستگیری سارق آغاز کردند.

سرقت از کارمند سفارت فرانسه در تهران

بنابرحساسیت موضوع ماموران پلیس پس از مراجعه به خانه تبعه فرانسوی متوجه شدند که مقدایری دلار از گاوصندوق و اموال گران قیمت خانه سرقت شده است.

تیم پلیسی پس از بررسی های کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب جرم و بازبینی دوربین های مداربسته سارق دلار و اموال با ارزش خانه کارمند سفارت فرانسه را در ایران شناسایی کردند.

بازداشت سارق خانه کارمند سفارت فرانسه در نازی آباد

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم ماموریت گرفتند تا سارق خانه کارمند سفارت فرانسه را بازداشت کنند. ماموران پلیس پس از رسد های اطلاعاتی مخفیگاه مرد سارق را در نازی آباد شناسایی و با اخذ مجوز قضایی و حفظ تدابیر امنیتی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

در مخفیگاه سارق مقادیری دلار و اموال مشکوفه را  کشف کردند. سارق معتاد به شیشه در بازجویی ها صراحتا به سرقت از خانه کارمند سفارت فرانسه در تهران با نیت قبلی اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./ رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: یوسف آباد دستبرد میلیاردی کارمند سفارت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد