Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آبفا استان گفت: بر اثر شدت بارش های سیل آسا، خط انتقال آب شرب روستای طسوج چرام دچار خسارت و آسیب فراوان گردیده که نیاز به تعویض و بهسازی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید عصر روز دوشنبه از منطقه گردشگری طسوج شهرستان چرام گفت: در جریان بارش های سیل آسای روزهای گذشته در معیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و چند تن از مدیران استانی از منطقه مورد نظر بازدید و مقرر گردید از امروز سه شنبه مورخ ۱۴٠٠/٠۴/۲۹ اکیپ های فنی و پشتیبانی آبفا شهرستان چرام در روستای مورد نظر حضور و اقدامات لازم را با همکاری ساکنین عملی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به فصل گرما و مستعد بودن منطقه ییلاقی طسوج برای گردشگری، لذا آبفا تلاش خواهد کرد تا آب روستای مورد نظر به سرعت وارد مدار بهره برداری گردد تا مشکلی برای زندگی ساکنین بوجود نیاید.

برخه ضمن عذرخواهی از ساکنین مناطقی از شهر یاسوج  که دیروز آب آشامیدنی آنان قطع گردیده بود نیز اظهار داشت: در پی بارشهای روز گذشته در ارتفاعات مشرف بر شهر یاسوج و گل آلود گردیدن منابع تامین و مخازن ذخیره، آب مناطقی از شهر یاسوج با اطلاع رسانی گسترده و همکاری قابل تقدیر اصحاب رسانه و بویژه صداوسیمای استان قطع و آب مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع تخلیه و با پای کار آمدن تمامی نیروها و اکیپ های لازم الحضور و همکاری قابل ستایش مدیر و تعدادی از نیروها بهمراه وسائط نقلیه سنگین از ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهر یاسوج عملیات شستشو و گندزدائی انجام گردید.

مدیرعامل آبفا تصریح کرد: پس از آبگیری مخازن و انجام کدورت سنجی و کنترل کیفیت توسط متخصصین واحدهای پایش و کنترل آبفا و اطمینان از سلامت و بهداشت آب شرب، مخازن و شبکه وارد مدار گردیدند که لازمست از همکاری و حوصله مشترکین در مناطق و محلاتی که آب شرب آنها قطع گردیده بود نیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبفا استان شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد