Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:پس از پایان مسابقات مرحله اول لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، ورزشکاران ارزنده استان موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

-جلیل ناصری دو مدال طلا در موارد ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر
-خلیل ناصری مدال طلا در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع

او افزود:مرحله دوم این رقابت‌ها ۴ و ۵ شهریورماه سال جاری در اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شایی اضافه کرد:همچنین عباس فتحی رئیس هیئت دوومیدانی استان ایلام واز مربیان نام آشنای دوومیدانی کشور بعنوان مربی باشگاه پلیمر خلیج فارس موفق شدند قهرمان مرحله اول باشگاه‌های کشور شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد: در سری مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور، آقایان جلیل و خلیل ناصری عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان، میلاد ناصری باشگاه فولاد هرمزگان، و در بخش جوانان آقایان علیرضا جمشاهی و جلیل پور نصراللهی عضو باشگاه سپاهان اصفهان و نیز مهدی عنایتی و خانم الهه علیزاده عضو تیم پلیمر خلج فارس و امیر محمد خانی عضو تیم راهین کردستان خواهند بود که رقابت‌های آن‌ها در هفته اینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان لیگ دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید