Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آژیر قرمز کرونا در اکثر نقاط مختلف استان گلستان به صدا درآمده است، و شمار بیماران کرونایی هر روز بیشتر از روز دیگر رکورد می‌زند، در پیک پنجم کرونا تعداد بیماران بستری در استان گلستان به عدد ۹۱۹ نفر رسیده است و شمار بیماران بستری در آستانه چهاررقمی شدن قرار داد.

با شدت گرفتن موج دیگر این ویروس محدودیت‌های مشاغل و اصناف تعریف نشده است، گرچه محدودیت‌های کرونایی خسارت‌های میلیونی و گاه میلیاردی را برای صاحبان مشاغل به دنبال دارد آن هم در روزهایی که مردم زیر فشار مسائل اقتصادی دوران سختی را سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان نیز طی چند روز اخیر به علت شدت گرفتن شیوع کرونا در استان خبر از تعطیلی تالارهای پذیرایی، تفرجگاه‌ها، بازارهای هفتگی و پارک‌های استان را در روزهای آینده داده بود.

هادی حق‌شناس در خصوص بازگشایی و تعطیلی بازار در اعیاد قربان و غدیر اعلام کرد اگر شیوع کرونا تا روز دوشنبه روند کاهشی داشته باشد پیرامون این قضیه تصمیم‌گیری می‌شود، فعلا فروشگاه‌ها و پاساژها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند و در صورت بی‌توجهی به نکات بهداشتی بازارها به تعطیلی خواهد کشید.

* آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مقایسه با روز گذشته ۴۸ نفر بیشتر است/ حال جسمانی ۳۸ نفر از بیماران وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۹۱۹ نفر به علت ابتلاء به این ویروس درگیر بیماری شدند که آمار مبتلایان در مقایسه با روز گذشته ۴۸ نفر بیشتر است.

عبدالرضا فاضل با بیان اینکه از تعداد ۹۱۹ بیمار کرونایی تعداد ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت تحت درمان قرار دارند، ابراز کرد: حال جسمانی ۳۸ نفر از بیماران وخیم است.

* شهرستان گمیشان در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارد/ همه شهرهای استان گلستان در شرایط قرمز پرخطر هستند

وی با اشاره به اینکه شهرستان گمیشان در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارد، گفت: همه شهرهای استان گلستان در شرایط قرمز پرخطر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی مهمترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناست، افزود: شستن دست‌ها و ضدعفونی، استفاده از ماسک جزو مواردی است که مردم باید همواره رعایت کنند تا از خطر ابتلاء به ویروس در امان باشند.

* تاکنون ۱۲۰ هزار دز واکسن در استان گلستان تزریق شده است

فاضل بر لزوم پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی تاکید کرد و گفت: اگر به سلامت خودمان، خانواده و جامعه اهمیت می‌دهیم باید به مسائل بهداشتی پایبند باشیم.

در روزهای کرونایی روند واکسیناسیون در استان گلستان با سرعت بیشتری در حال انجام است و تاکنون ۱۲۰ هزار دز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان بیماران بستری ویروس آمار روزهای کرونایی واکسیناسیون دورهمی های خانوادگی پرهیز جامعه اهمیت مسائل بهداشتی علوم پزشکی عبدالرضا فاضل شستن دست ها ضدعفونی استفاده از ماسک ابتلاء به ویروس گمیشان نارنجی پرخطر استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان