Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ساسان رستمی مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد بیان کرد: در سال گذشته طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نیوجرسی از راهدارخانه به سمت همدان به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شد که امسال هم با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه طرح آغاز شده و در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سال گذشته از ۱۵ کیلومتر طرح جداسازی لاین رفت و برگشت پنج کیلومتر طرح انجام شد، افزود: برای این طرح طی انعقاد قرار داد با دو پیمانکار شامل یک پیمانکار برای جدا سازی لاین رفت و برگشت نصب نیوجرسی و پیمانکار دیگر برای نصب روشنایی بر روی نیوجرسی ها هم اکنون ادامه طرح در دست اجراست و امسال نیز بخشی از طرح به اتمام می‌رسد.

رستمی از دلایل طول کشیدن و کندی طرح را کمبود نیوجرسی بیان کرد و گفت: استان همدان تنها دارای یک واحد تولید کننده نیوجرسی بوده که قرار است با اولویت این طرح نیوجرسی مورد نیاز طرح را در این فاز تأمین کند.

او با اشاره به اینکه تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین علل تصادفات در گردنه شهر اسدآباد به شمار می‌رود و اجرای طرح فوق از نقش موثری در کاهش آمار محور حادثه خیز گردنه شهرستان برخوردار خواهد بود، ابراز داشت: با اتمام نصب نیوجرسی و نصب روشنایی بر روی نیوجرسی ایمن‌سازی گردنه کامل خواهد شد، ضمن اینکه برای روکش آسفالت گردنه با پیمانکار دیگری نیز عقد قرار شده است.

این مسئول از پیش‌بینی تکمیل و بهره‌برداری طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر برای روکش آسفالت محور داشبلاغ نیز انعقاد قرارداد با پیمانکار طرح صورت گرفته و بزودی اجرایی خواهد شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح جدا سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

در دور برگشت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول گلبال نابینایان و کم بینایان کشور ۷ تیم و به مدت ۵ روز در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی آموزشی شهید محمدتقی عظیمی باهم روبرو می‌شوند.

در دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ دسته یک گلبال کشور تیم‌های درنا مازندران، نور یاران آمل، هیات نابینایان ساوه، انجمن نابینایان سبزوار، بیمه ایران شرکت اندیشه زرین اردبیل، فرهیختگان ارومیه و شرکت مناطق نفت خیز جنوب حضور دارند.

در دور رفت مسابقات که اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در بابلسر برگزارشد، اندیشه زرین اردبیل اول قهرمان شد.

درنا مازندران نایب قهرمان شد و مناطق نفت خیز جنوب در جایگاه سوم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری