Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی و صعود مقتدارنه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر موجبات شادی و شعف همه ورزش دوستان، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامیمان را فراهم نمود.

این رویداد مهم توسط جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز نشان داد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز جوانان غیرتمند و محبوب ما با تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله  العظمی امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) و با تلاش و مجاهدت گام های مؤثری در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی بر خواهند داشت و به حول قوه الهی همه قله های پیشرفت و عزت را فتح خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب پیروزی افتخار آفرین تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به مسئولان ، مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی، کادر فنی، بازیکنان محبوب تیم ، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز سراسر ایران اسلامی تبریک عرض نموده موفقیت بیش از پیش تیم فجر شهید سپاسی در ادامه این مسیر را از خداوند متعال خواهانم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفان پیروزی فوتبال فجر شهید سپاسی تبریک تیم فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس