Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر به نقل از شبکه خبر، معاون وزیر کشور گفت: با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران و البرز هرگونه ورود و خروج به ۳۳۵شهر در وضعیت قرمز و نارنجی استان‌های اعلام شده ممنوع است.

بابک دین‌پرست معاون وزیر کشور با حضور در برنامه "تیتر امشب" گفت: به پیشنهاد نمکی وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی جدید در ۱۴ بند به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابلاغیه محدودیت‌های جدید بر دو نکته تأکید شده است، افزود: با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران و البرز هرگونه ورود و خروج به ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی استان‌های اعلام شده ممنوع است.

معاون وزیر کشور بیان کرد: استان‌های تهران و البرز از فردا (سه‌شنبه) تا یکشنبه هفته آینده(۱۴۰۰/۰۵/۰۳) تعطیل است.

دین‌پرست افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی توبیخ می‌شوند.
معاون وزیر کشور گفت: بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار صنوف تحت فشارند.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان کرونایی یک تیغ دو لبه است، افزود: کمیته بازرسی وزارت بهداشت به طور میانگین هر هفته بیش از ۲۵۰ هزار بازرسی انجام می‌دهد.

 

دین‌پرست اضافه کرد: طبق آمار بازرسی‌های اتاق اصناف، تعداد بازرسی‌های انجام شده در سه ماه گذشته ۹۳۴ هزار مورد و میزان جریمه اعمال شده بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده است و علی‌رغم تمام این بازرسی‌ها هر هفته بیش ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ صنف پلمب می‌شود.

مجوزهای صادر شده فاقد اعتبار است

سرهنگ امیدوار، فرمانده پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ در سه محور اصلی پایتخت اعمال می‌شود، گفت: افسر پلیس و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی رانندگان خودروهای غیر بومی را اعمال قانون می‌کنند.

وی افزود: تمام مجوزهای تردد صادر شده توسط فرمانداری‌ها فاقد اعتبار است.

فرمانده پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: محدودیت‌های ورود و خروج در سایر استان‌های قرمز و نارنجی به شدت دو استان تهران و البرز نیست.

سرهنگ امیدوار بیان کرد: ساکنان شهر پردیس منعی برای تردد ندارند. محدودیت‌ها از خروجی شهر دماوند اعمال می‌شود.

محمدباقر مجتبایی، دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه میدان‌ها و خرده فروشان میوه و تره بار در محدودیت‌های ۶ روزه، فعالند، گفت: تالارهای پذیرایی تا دوشنبه آینده مجاز به فعالیت نیستند.

وی افزود: در دو استان تهران و البرز تنها ۹ گروه اجازه فعالیت دارند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای متخلف صنوف ۳ هفته پلمب می‌شوند.

  کد خبر: 55272110

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اعلام محدودیت های جدید کرونایی معاون وزیر کشور استان تهران و البرز معاون وزیر کشور ورود و خروج محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سامانه یکتا سامانه جدیدی است که رسالت آن ساماندهی اصناف و مکاسب است، تاکید کرد: همه مکاسب و اصناف باید در سامانه یکتا ثبت نام و کد مرتبط با آن صنف و فعالیت اقتصادی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر سامانه یکتا همان جواز کسب اما به صورت الکترونیکی است، افزود: کسانی که جواز کسب کاغذی دارند با مراجعه به این سامانه می‌بایست جواز الکترونیکی کار خود را نیز دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از از درگاه ملی مجوزها موسوم به یکتا است و از اصناف می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه دریافت مجوزهای الکترونیکی کسب و کار چندان دشوار نیست، گفت: اطلاعات هویتی و برخی مجوزها در این سامانه قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند جواز الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۴۴ تمام مجوزهای کسب و کارها باید الکترونیکی شود و لذا همه اصناف باید به سایت «مجوز» مراجعه و شناسه یکتای خود را دریافت کنند و این کار حتی با تلفن همراه و در دست داشتن کارت ملی و سریال کارت ملی، امکان پذیر است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: تقویت هوشمندسازی خدمات دولت به اصناف یکی از مزیت‌ها و البته هدف گذاری‌های سامانه یکتا سامانه هوشمند سازی مجوزهای کسب و کار است.

کد خبر 6095457

دیگر خبرها

  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...