Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@02:25:34 GMT

وضعیت ترافیک پایتخت در اولین روز از تعطیلات

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۷۱۸۲

وضعیت ترافیک پایتخت در اولین روز از تعطیلات

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، سرهنگ‌مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در صبح سه شنبه ۲۹ تیر اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

وی افزود: ترافیک در بزرگراه‌های حکیم، آزادراه تهران کرج، شیخ فضل الله، صیاد شیرازی، بزرگراه امام علی(ع)، خیابان آزادی، خیابان امامت، خیابان جانبازان و در کل در اکثر معابر و بزگراههای شهر تهران بار ترافیکی خاصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند و از سرعت مجاز و مطمئنه برای تردد استفاده کنند. چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطرساز و خطرآفریناست. پس با رعایت قانون و با سرعت مطمئنه در سطح شهر تهران تردد کنند تا شاهد وقوع تصادفات نباشیم.

رنجبر از شهروندان خواست با توجه به تعطیلی ۶ روزه شهر تهران و با توجه به وضعیت کرونایی از تردد های غیرضروری در معابر جدا خودداری کنند.

  کد خبر 615634

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وضعیت ترافیک پایتخت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)