Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات پوشش دهی اینترنت و آنتن دهی موبایل روستائیان باید مد نظر قرار گیرد گفت: منطقه ورکوه، یک منطقه محروم است و باید به مشکلات این منطقه رسیدگی شود. - اخبار استانها -

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: در بازدیدی که با حضور شمسی فر مدیرکل مخابرات استان از روستاهای ورکوه، کناروند و روستای دره کبود انجام گرفت بحث مشکلات آنتن دهی موبایل و پوشش دهی اینترنت این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات پوشش دهی اینترنت و آنتن دهی موبایل روستائیان باید مد نظر قرار گیرد افزود: با توجه به نیاز امروز برای برقراری ارتباطات و پوشش دهی و تقویت آنها به ویژه در روستاها، می‌طلبد که مسئولان  قدم‌های بیشتری برای رفع این معضل و مشکل بردارند. 

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که سعی کردیم با آنها ارتباط بدون واسطه و صمیمی داشته باشیم در این بازدید  از نزدیک مشکلات روستا نشینان عزیز را دیده و صحبت‌هایشان را شنیدیم، تصمیماتی برای رفع این مشکلات گرفته شد.

اختلال چندین ساعته در اینترنت و خطوط تلفن شهر صدرا و مدیرانی که پاسخگو نیستندمتقاضیان خرید به‌ صرفه‌ترین سیم‌کارت کشور: 49گیگابایت اینترنت با قیمت 7هزار تومانبرای پیدا کردن کسب و کارهای معتبر اینترنتی چه کار باید کرد؟

وی بیان کرد: سعی و هدف ما برداشته شدن مشکلات از مسیر راه و زندگی روستائیان عزیز است در این مسیر مسئولان هم باید اقدامات لازم را داشته باشند.

مقصودی با اشاره به وضعیت و شرایط بد روستائیان و مناطق محروم  تاکید کرد: منطقه ورکوه، یک منطقه محروم است و باید به مشکلات این منطقه رسیدگی شود، اهالی این منطقه گلایه‌های زیادی  از وضعیت بد آنتن دهی و  اینترنت داشتند و نگران مشکلات درسی فرزندان خود بودند. با توجه به شرایط کرونایی و  حضور بچه‌ها به صورت  مجازی، به والدین و اهالی این منطقه حق می‌دهیم.   

وی خاطر نشان کرد: بررسی‌های لازم برای رفع این مشکلات صورت گرفته،  منطقه از نظر پوشش دهی و دسترسی اینترنتی دچار مشکل است در این رابطه پیشنهاداتی را مصوب و پیگیری کردیم که از طریق وزارت ارتباطات و اداره کل فناوری استان این مشکلات حل و فصل شود.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: تلاش ما این است که قبل آغاز سال تحصیلی جدید بتوانیم بخشی از مشکلات این منطقه را حل کنیم تا دانش‌آموزان و والدین دغدغه کمتری داشته باشند و با آرامش از فضای مجازی برای حضور در کلاس درس استفاده کنند. این کار ممکن نمی‌شود مگر مسئولان پیگیر این موضوع باشند و روستائیان را فراموش نکنند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پوشش دهی اینترنت آنتن دهی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی