Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@02:37:25 GMT

جنایت، سرانجام کری‌خوانی‌های پس از دربی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۷۲۸۰

جنایت، سرانجام کری‌خوانی‌های پس از دربی

به ‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، شامگاه یکشنبه بود که گزارش یک درگیری خونین به پلیس اعلام شد و گروهی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند. درگیری بین ۲ گروه از جوانان اتفاق افتاده و به‌گفته شاهدان، طرفین درگیری که سوار بر موتور بودند با چاقو و قمه به سمت یکدیگر هجوم برده و در مقابل چشمان بهت زده شهروندان، به جان هم افتاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نفر در جریان این درگیری زخمی شدند اما یکی از آنها حدود ۲۰ضربه چاقو و قمه خورده و حالش به‌شدت وخیم بود.
 

گزارش قتل

مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند اما ساعتی بعد خبر رسید که یکی از آنها که حالش وخیم بود جانش را از دست داده است. در این شرایط ماجرا به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد.

کارآگاهان جنایی در گام نخست راهی محل حادثه شدند و با انجام تحقیق از مغازه داران آن محدوده و شاهدان مشخص شد که درگیری میان ۲ گروه و بر سر کُری‌خوانی رخ داده است. شاهدان می‌گفتند وقتی مقتول زخمی شد، قاتل و هوادارانش فرار کرده و دوستان مقتول وی را به بیمارستان رساندند.

در ادامه تحقیقات میدانی و بازبینی فیلم و تصاویردوربین‌های مداربسته هویت عامل جنایت به‌دست آمد. از سوی دیگر بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول و قاتل از یک سال قبل با یکدیگر کری‌خوانی داشتند. کل کل آنها از یک سال قبل در اینستاگرام آغاز شده بود و تمامی نداشت. کری‌خوانی‌های آنها درباره مسائل مختلفی بود اما این اواخر بحث‌هایشان به هواداری از تیم‌های فوتبالی محبوبشان کشیده شده بود.

تحقیقات نشان می‌داد که آنها آخرین‌بار بر سر دربی یعنی بازی استقلال و پرسپولیس برای هم رجزخوانی کرده بودند تا این که شب حادثه قرار دعوا گذاشتند. در جریان دعوا، قاتل به همراه هوادارانش و مقتول نیز به همراه دوستانش در محل درگیری حاضر شدند و با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند. در این میان قاتل با ۲۰ ضربه چاقو و قمه مقتول را زخمی کرده و از محل گریخت.

در این شرایط تحقیقات برای بازداشت عامل جنایت و همدستانش ادامه داشت تا این که صبح دیروز متهم به قتل به‌دلیل عذاب وجدانی که داشت به کلانتری تهران نو رفت و خودش را تسلیم پلیس کرد. وی اقرار کرد که از یک سال قبل با مقتول کری‌خوانی داشته تا این که شب حادثه به‌دلیل عصبانیت شدید جان مقتول را گرفته است.

متهم به قتل پس از اقرار به درگیری مرگبار، با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبر 615629 برچسب‌ها قتل - قاتل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل چاقو و قمه کری خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏