Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار امام جمعه و منتخبین شورای شهر الوند اظهار کرد: وقتی روحیات شما عزیزان را برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد می‌بینم، به شوق می‌آیم و این کار خداست که بساط برخی نامحرمان جمع شده و مؤمنان پای کار انقلاب و خدمت به مردم و کشور آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه امروز فرصت اصلاح امور کشور است، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی پیش آمده تا کاستی‌ها و اشتباهات گذشته اصلاح شود و ریل‌گذاری های غلط گذشته به مسیر درست و خدمت به مردم بازگردد.

مردم تشنه امید و عدالت هستند

امام جمعه قزوین امید و عدالت را لازمه جامعه دانست و تأکید کرد: مردم تشنه امید و عدالت هستند و احساس می‌کنند برخی با ظلم و باندی عمل کردن، به آنها و کشور آسیب وارد کرده‌اند و ان‌شاءالله شما عزیزان کاری کنید تا صلاح مردم، امید مردم، نظام و خون شهدا حفظ شده و پایمال نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید کاری کنیم تا مردم شیرینی عدالت را بچشند و کسانی که خلاف کرده‌اند محاکمه شوند؛ البته حفظ کرامت همه انسان‌ها امری ضروری و دینی است و نباید کرامت انسان‌ها نادیده گرفته شود.

الوند، ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه در طراز اسلامی را دارد

وی اظهار کرد: الوند با توجه به برخورداری از امام جمعه‌ای انقلابی، روحانیت پرتلاش و پای کار و نیروهای مؤمن و عدالت‌خواه، ظرفیت این را دارد که به شهری نمونه در طراز اسلامی تبدیل شود و اگر تلاش کنید این مهم دست یافتنی است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: تلاش کنید مسئولان آینده را از میان مسئولان عاقل، مؤمن، مدیر و توانمند انتخاب کنید و کسانی که برای اموال مردم ارزشی قائل نیستند و قرآن آنها را سفیه نامیده است، انتخاب نکنید چرا که آسیب‌های آن دشوار و سخت خواهد بود.

کد خبر 5262065

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین مفهوم عدالت ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان اردبیل عکس استانها شیوع کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد