Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان همدان را مشاهده کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/غ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استانی صفحه نخست روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!

تین نیوز

سازمان قطار شهری شهرداری قم قرارداد ساخت متروی قم در شهریور ۱۳۹۰ را بست و قرار شد در سال ۱۳۹۵ این پروژه به بهره برداری برسد اما به دلایل مختلف چنین اتفاقی نیفتاد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، آبان ماه 1402 بود که طرح تحقیق و تفحص از قطار شهری قم در شورای اسلامی شهر قم  مطرح و پس از یک بررسی همراه با چالش و جنجال در نهایت با ۶ رأی ممتنع ، یک مخالف و ۶ رأی موافق به تصویب نرسید.

 رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم در خلال بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان قطار شهری شهرداری قم اذعان داشت: این پروژه باید طی ۶ سال به بهره برداری می رسید که هنوز درگیر و دار مباحث مختلف فنی و اجرایی است. متاسفانه میزان پیشرفت فیزیکی قطار شهری قم به خاطر عوامل متعددی که نیازمند بررسی های ویژه است، بسیار عقب تر از پیش بینی های اولیه است.

مطلب پربازدید مرتبط را بخوانید:

خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟

به گفته اعضای شورای اسلامی شهر قم  در حالی که تا چند سال پیش امکان خرید هر واگن قطار شهری با قیمت ۶ میلیارد تومانی ممکن بود که هم‌اکنون باید بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای هر واگن هزینه شود.

 راه اندازی متروی قم به قدری زمان بر شده که در حال حاضر  مهمترین مطالبه عمومی مردم قم در حوزه حمل ونقل عمومی به شمار می رود. این روزها کارزاری در جریان است که خواهان تسریع در راه اندازی متروی قم است. در خواست مردم شهر قم از سید مرتضی سقاییان نژاد اصفهانی؛ شهردار قم و شورای اسلامی شهر قم راه اندازی سریع متروی قم است.

در کارزار «درخواست راه اندازی سریع مترو قم» خطاب به این مسئولان آمده است: ساخت مترو قم زمان زیادی برده و مردم نیاز دارند هرچه سریع تر از این خدمات بهره برداری کنند. بنابراین با توجه به نیاز شهروندان و آسان شدن حمل و نقل و پیشرفت و رونق شهر مقدس قم، ما امضاکنندگان این کارزار از شما درخواست داریم این موضوع را پیگیری کنید تا هرچه سریع تر به بهره برداری از این خدمات دست یابیم.

به گفته اعضای شورای شهر قم برای ارتقای حمل ونقل عمومی ردیف بودجه قابل توجهی اختصاص داده شده است اما هنوز این مهم عملیاتی نشده است و انتظار و مطالبه از شهرداری تحقق آن است.

گفتنی است خط یک متروی قم به طول ۱۴.۸ کیلومتر و ۱۴ ایستگاه عبوری در حال احداث است. فاز نخست خط یک مترو قم در قالب ۶ ایستگاه حدفاصل قلعه کامکار تا میدان مطهری ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین خط دو مترو نیز به طول ۱۵.۵ کیلومتر از شهرک پردیسان آغاز و در محدوده چهارراه بازار قم خاتمه می یابد.

متروی قم آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی