Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مراسم متمرکزی بدون حضور مردم در گلزار شهدا برگزار و به صورت مجازی پخش خواهد شد اما برگزاری مراسم روز عرفه در فضای باز مشابه برنامه سال گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های خاص نیازمند اخذ مجوز از بهداشت و درمان و تعیین مسئول است.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: متأسفانه استان اصفهان در شرایط خوبی نیست و تعداد بیماران و بستری‌ها سه برابر نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است که در مدت کوتاهی می‌تواند تمام تخت‌های بیمارستانی ما را اشغال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برپایی مراسم دعای عرفه، ادامه داد: مراسم متمرکزی بدون حضور مردم در گلزار شهدا برگزار و به صورت مجازی پخش خواهد شد اما برگزاری مراسم روز عرفه در فضای باز مشابه برنامه سال گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های خاص نیازمند اخذ مجوز از دستگاه بهداشت و درمان و تعیین مسئول برگزاری مراسم است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و از امروز به صورت ویژه همه محدودیت‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها ابلاغ کرده بودیم توسط همه دستگاه‌های اجرایی با نظارت بهداشت و درمان به اجرا درمی‌آید.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در استان، تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان اصفهان به خوبی پیش رفته است و روزانه ۲۵ هزار نفر در مراکز تجمعی در حال واکسینه شدن هستند و در حال حاضر به مرز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها رسیدیم و تا مردادماه به مرز ۵۰ ساله‌ها هم می‌رسیم.

وی با بیان اینکه هیچ تعطیلی مشابه تهران و کرج برای استان اصفهان نداریم و تنها تعطیلی روزهای پنجشنبه در دستور کار است، افزود: مقرر شد اصناف هم در روز پنج شنبه تعطیل باشند و این موضوع به همه صنوف ابلاغ می‌شود.

کد خبر 508445

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان حجت الله غلامی مراکز تجمعی واکسیناسیون رعایت پروتکل های بهداشتی در روز عرفه مراسم روز عرفه روز عرفه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا