Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:25:26 GMT

بازگشت سون؛ تاتنهام شادترین مرد زمین را خراب کرد!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۷۹۴۱

بازگشت سون؛ تاتنهام شادترین مرد زمین را خراب کرد!

سون هیونگ مین به تمرینات پیش فصل تاتنهام اضافه شده و هواداران با دیدن فیلم ورود او به باشگاه نگران بی انگیزگی او شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل گذشته در رده هفتم در لیگ برتر به کار خود پایان داد و پیش از اتمام فصل نیز عذر ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی خود، را به دلیل نمایش ضعیف این تیم خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک جستجوی طولانی و گسترده برای یافتن یک سرمربی جدید آنها سرانجام با نونو اسپیریتو سانتو به توافق رسیدند که مشتاق است اسپرز را بار دیگر به اوج برگرداند.

کسی که سرمربی جدید تاتنهام به او احتیاج خواهد داشت سون هیونگ مین است. اما در تصاویری که از ورود سون به مجموعه تمرینی باشگاه پس از یک تعطیلات نسبتا طولانی منتشر شده است، هیچ نشانه ای از شور و اشتیاق و انگیزه در این ستاره کره ای دیده نمی شود.

 

 

سون یکی از مهمترین مهاجمان اسپرز در کنار هری کین است، اما کاپیتان تاتنهام قصد دارد که در تابستان از این باشگاه جدا شود.

گفته می شود که کین تصمیم خود را در ماه مه به دانیل لوی، رییس باشگاه، اطلاع داده و در پی ناامیدی از کسب جام، مصمم است که تاتنهام را ترک کند.

هواداران معتقدند که واکنش سرد و گرفته سون در بازگشت به تمرین اثبات این است که تاتنهام "خوش‌برخوردترین مرد فوتبال" را خراب کرده است.

 

 

"وقتی باید این فصل در لیگ کنفرانس اروپا بازی کنی"

 

 

"تبریک میگم، شما شادترین مرد این سیاره را خراب کردید!"

 

 

"او به نظر خوشحال می‌رسد!"

 

 

"به نظر ناراحت می آید و احتمالا فکر می کند: لعنت... من باز هم باید با وینکز، دایر و سیسوکو بازی کنم"

 

 

"به نظر چندان خوشحال نمی آید. شماها چیکار کردید؟"

 

 

"ما این کار را کردیم. اسپرز واقعا شادترین مرد فوتبال را خراب کرد."

 

 

"سون این شکلی به تمرینات پیش‌فصل پیوست"

 

گفته می شود که این بازیکن 29 ساله با اسپیریتو سانتو صحبت کرده و بر سر قرارداد جدیدی تا سال 2024 با تاتنهام به توافق رسیده است.

 

سون فصل گذشته 20 گل به ثمر رساند اما هنوز از نحوه جدایی مورینیو از این تیم ابراز تاسف می کند.

 

 

سون در این باره گفته بود: "همیشه ناراحت کننده است اگر کسی شغل خود را از دست بدهد.17 یا 18 ماهی که با او کار کرده ام، بالا و پایین داشتیم و گاهی خوب بوده و گاهی اوقات هم خوب نبوده ایم.

فکر می کنم برای من و در خاطر من او همچنان یکی از بهترین مربیان جهان خواهد بود. ناراحت کننده است که او با موفقیت از این باشگاه نرفت. واقعا غم انگیز است چرا که او کسی است که همه چیز را می برد.

این تنها تیمی بود که مورینیو در آن موفق نشد، بنابراین من واقعا درباره این چیزها احساس تاسف می کنم."

 

 

 

 

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!

تاتنهام پس از جدایی بهترین گلزن تاریخ خودش با مشکل جدی روبرو شد، هری کین اما یکی از بهترین فصل های دوران فوتبال خوشد را می گذراند. 

طرفداری | هری کین بهترین اتفاقی بود که این فصل برای بایرن مونیخ رخ داد. او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا از تاتنهام به بایرن منتقل شد و در آلمان هنوز یکی از بهترین مهاجمان جهان است، البته اگر بهترین نباشد. 

با گلزنی مقابل رئال مادرید در جریان تساوی 2-2، هری کین به رکورد 43 گل در تمام رقابت های این فصل رسید. او که قرار است به زودی کفش طلا را به خودش اختصاص دهد، این فصل آمار خیره کننده 43 گل در 43 بازی را به ثبت رسانده که میانگین 1 گل در هر بازی است. 

در سمت مقابل اما تاتنهام قرار دارد، تیمی که این فصل هیچ مهاجمی جذب نکرد که سطحش حتی نزدیک به کین باشد، این موضوع باعث شد گل های تیم پوستکوعلو میان بازیکنان تیم تقسیم شود.

با این وجود، هری کین به تنهایی بیشتر از همه مهاجمان تاتنهام در این فصل گلزنی کرده است! تعداد گل های برنان جانسون، جیمز مدیسون، دیان کولوسفسکی، سون هیونگ مین و ریچارلیسون روی هم 42 است که از کین پایین تر قرار می گیرد. 

مقایسه تعداد گل های بازیکنان خط حمله تاتنهام با هری کین

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم