Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فهیمه حسینی» روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا گفت: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور در رشته دراگون‌بوت با شرکت حدود ۱۵ تیم از استان‌های مختلف در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود که بر اساس آخرین تاریخ اعلام شده، قرار است در مرداد ماه امسال به میزبانی دریاچه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات قایقرانی شهرستان ساوه با بیان اینکه اعضای تیم قایقرانی این شهرستان از اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کردند، گفت: رده سنی شرکت در این مسابقات آزاد است و بانوان ساوجی سه روز در هفته در دریاچه تفریحی شهر ساوه تمرین دارند.

وی افزود: تیم قایقرانی شهرستان ساوه در مسابقات رفت و برگشت لیگ برتر نیز شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: با وجود استقبال خوب بانوان از رشته قایقرانی و پتانسیل دریاچه ساوه برای تقویت این رشته اما با کمبود تجهیزات مانند قایق و پارو مواجه هستیم و همین امر سبب دلسردی ورزشکاران می‌شود.
حسینی گفت: کمبود مربی از دیگر مشکلات جدی رشته قایقرانی ساوه است که راهکار حل این مسئله، برگزاری دوره‌های مربیگری با همکاری و حمایت مسئولان ذیربط است و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس هیات قایقرانی ساوه عنوان کرد: رشته قایقرانی در این شهرستان ظرفیت ویژه‌ای دارد و ورزشکاران مستعدی در این رشته فعالیت می‌کنند که حتی در موقعیت باخت، کمترین اختلاف امتیاز را با تیم برتر دارند و مسئولان باید توجه جدی نسبت به ورزش بانوان داشته باشند.

وی تصریح کرد: براساس قوانین مالیاتی واحدهای تولیدی با حمایت از تیم‌های ورزشی از پرداخت بخشی از مالیات معاف خواهند شد که در این زمینه می‌توان از ظرفیت صنایع ساوه برای حمایت از ورزشکاران این شهرستان استفاده کرد و انتظار داریم برای حمایت از ورزش قایقرانی بانوان ساوه، کارخانه ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

برچسب‌ها ساوه قایقرانی معاونت توسعه ورزش بانوان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه قایقرانی معاونت توسعه ورزش بانوان ساوه قایقرانی معاونت توسعه ورزش بانوان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند