Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:00:22 GMT

جشن قهرمانی فجر‌سپاسی در استادیوم انقلاب کرج

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۱۷۳

پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شب گذشته با قهرمانی تیم فجر سپاسی در استادیوم انقلاب کرج بسته شد. 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی در حالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که تا هفته سی و دوم صدرنشینی در بازی ها را تجربه نکرده بود و حتی در هفته های متمادی تیم دوم جدول هم نبود اما در هفته سی و دوم با شکست هوادار در تهران به صدر رفت و در ادامه 3 گل به تیم شاهین شهرداری بوشهر زد و با همین نتیجه هم در هفته پایانی تیم گل ریحان البرز را در استادیوم انقلاب کرج شکست داد و در نهایت بر جام قهرمانی این مسابقات بوسه زد و بعد از 8 سال دوباره میهمان لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه آخرین بار هم فجر سپاسی با هدایت علی کلانتری به لیگ برتر صعود کرده بود. خوشبختانه این بار قرار است مدیران استانی و شهر شیراز به طور جدی از فجر سپاسی برای حضور شایسته در لیگ برتر حمایت کنند. به همین بهانه چند روز پیش استاندار فارس در تمرینات تیم فجر حاضر شده بود و بلافاصله بعد از صعود این تیم به لیگ برتر مدیر کل ورزش و جوانان مصاحبه کرد و قول حمایت از تیم فجر سپاسی را تکرار کرد. 

 

فجر سپاسی جز معدود تیم های باقی مانده نظامی فوتبال کشور به حساب می آید که در گذشته پذیرای بسیاری از ستاره های فوتبال کشور بوده است. به نظر می رسد حضور دوباره این تیم در لیگ برتر خیلی از فوتبالیست ها را راغب خواهد کرد پیش از 28 سالگی دوران خدمت را در این تیم سپری کنند چون ادامه بازی در لیگ برتر موجب می شود که دیده شوند. بر اساس قانون فعلی بازیکنانی که در لیگ برتر توپ می زنند تا سن 28 سالگی جبری برای رفتن به خدمت سربازی ندارند و  این پوئن برای بازیکنانی که در تیم ملی بازی می کنند تا سن 30 سالگی است. 

 

بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر؛ این یک اتفاق خوشایند برای فوتبال باشگاهی بود به این خاطر که فجر سپاسی مثل خیلی از تیم های باشگاهی چون صنعت نفت – نساجی – ملوان و... جز تیم های محبوب  دوست داشتنی فوتبال کشورمان بشمار می رود. تصاویری از جشن قهرمانی تیم فجر سپاسی در استادیوم انقلاب کرج را به اتفاق می بینم:

 

 

 

 

 

 

 

دسته یک فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک فجر سپاسی استادیوم انقلاب کرج فجر سپاسی لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت سنگینی مواجه شد اما آیا واقعا می‌توان چنین حکمی را اجرا کرد؟!

طرفداری | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پیرمرد سپاهانی را 10 سال از ورود به استادیوم‌های کشور محروم کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر سپاهان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. این دیدار حواشی زیادی داشت و زنان پرسپولیسی با هواداران سپاهان درگیر شدند. موضوعی که به علت جایگاه هواداران دو تیم قابل پیش‌بینی بود اما ظاهرا برخی دوستان توجهی به این موضوع نداشتند و باعث شدند شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه آزادی باشیم.

در حاشیه این مسابقه یک پیرمرد سپاهانی حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی مطرح کرد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد. ویدیویی که خشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال را برانگیخت و باعث شد کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، به سرعت وارد عمل شوند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گدشته حکم پیرمرد هتاک را صادر و او را 10 سال از حضور در استادیوم‌های کشور محروم کرد اما آیا واقعا این حکم قابل اجرا است؟

استادیوم‌های فوتبال ایران ساز و کار درستی برای ورود هواداران ندارند. صندلی هیچ فردی در استادیوم مشخص نیست و بارها شاهد اتفاقاتی بودیم که با مسببین آن برخورد نشد. چرا راه دور برویم؟ در چند هفته اخیر بارها شاهد افرادی بودیم که با خود لیزر به استادیوم آوردند و برای بازیکنان تیم حریف مشکل‌ساز شدند اما آیا خبری از برخورد با این موضوع بود؟ افرادی که چهره آن‌ها به لطف عکاسان ثبت هم شده است اما شاهد هیچ برخوردی نبودیم. پیرمرد سپاهانی واقعا دیگر نمی‌تواند با ترفندهایی خاص به استادیوم برود؟ امیدوار هستیم همینطور باشد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان