Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت که این تیم در بیست‌ و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال می‌تواند برای رقبای خود دردسرساز شود

به گزارش طرفداری، علی اصغر کلانتری درباره صعود فجر سپاسی شیراز به لیگ برتر گفت:

خدا را شکر می‌کنم. این صعود را به خانواده شهدا، هواداران و کسانی که فجر سپاسی را دوست داشتند، تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سختی‌هایی داشتیم که حتی نمی‌توانم آنها را بگویم و تا ابد در دلم می‌ماند.

عزمی وجو داشت که فجر سپاسی صعود کند
او با بیان اینکه بازی‌های سنگین با تیم‌های قدرتمند تا پایان لیگ ادامه داشت، تصریح کرد:

من پس از گذشت دو هفته از لیگ یک به تیم اضافه شدم و شناسایی بازیکنان زمان بُرد. مشکلات را به لطف  خدا پشت سر گذاشتیم و به اینجا رسیدیم. بزرگترین رکن موفقیت ما این بود که مجموعه سپاه می‌خواست فجر لیگ برتری شود. سردار بوعلی (فرمانده سپاه فجر استان فارس) مانند پدر کنار تیم بود و  برای برطرف شدن کوچکترین مشکل تیم اقدام می‌کرد.

سردار بوعلی از روز اول می‌گفت فجر سپاسی لیگ برتری است
سرمربی فجر سپاسی با تمجید از حمایت‌های فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد:

او از ابتدا از تیم حمایت می‌کرد و از روز اول می‌‌گفت فجر لیگ برتری است. این صحبت‌ها به‌ویژه پس از سه شکست متوالی خیلی امیدوارکننده بود و انگیزه زیادی به بازیکنان داد. پس از آن سه شکست موفقیت‌های ما آغاز شد. از تمام مسئولان استان فارس که پای کار آمدند، از استاندار تا هیئت فوتبال شیراز که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

تمام شرایط قراردادی، رفت‌وآمد و تغذیه تیم فراهم بود
کلانتری درخصوص دریافتی پایین سربازان تیم فجر سپاسی گفت:

بازیکنان سرباز ما با دریافتی کمی کنار ما بودند که سردار بوعلی قول داد از آنها تقدیر کند و می‌توانیم پاداش خیلی خوبی بدهیم تا از لحاظ مالی به مشکلی بر نخورند. تمام شرایط قراردادی بازیکنان، رفت‌وآمدها، لباس‌ها و تغذیه تیم به لطف خداوند و شهید سپاسی فراهم شد و سال خیلی خوبی داشتیم. امسال نشان داد اگر همه اعضای یک مجموعه کنار هم باشند، موفقیت به این مجموعه نزدیک می‌شود

خیر و برکت فجر سپاسی به کل فوتبال ایران رسیده است
او در مورد برنامه باشگاه فجر سپاسی شیراز برای فصل آینده لیگ برتر بیان کرد:

جشن‌ها تمام شده و صحبت‌هایی با نمایندگان مجلس و سردار بوعلی داشتیم. او دیدی وسیع دارد و می‌خواهد فجر سپاسی بدرخشد که این برای کشور عالی است. همه تیم فجر سپاسی را دوست دارند و خیر و برکت تیم به کل فوتبال ایران رسیده است. زمانی که من یا غلام پیروانی سرمربی بودیم، چند بازیکن تراز اول فجر به تیم‌های بزرگ و تیم ملی رفتند.

دغدغه فجر سپاسی را دارم و حالا یک هوادار هستم
سرمربی فجر سپاسی درباره وضعیت همکاری خود با این باشگاه عنوان کرد:

اینقدر که دغدغه دارم تیم پُرقدرتی بسته شود، دغدغه خودم را ندارم و حالا یک هوادار فجر سپاسی هستم. صحبت‌ها این هفته انجام می‌شود و باید ببینیم شرایط چگونه است. از لحاظ مدیریت مشکلی نداریم و در طول فصل هم با من برای تمدید قرارداد صحبت کردند که گفتم اجازه بدهید فصل به پایان برسد. سردار بوعلی می‌خواهد کنار تیم باشم.

شک نکنید که در لیگ برتر می‌توانیم پرقدرت و گردن‌کلفت باشیم
کلانتری در پاسخ به این پرسش که آیا فجر سپاسی می‌تواند عملکرد موفقی در لیگ برتر داشته باشد یا خیر، گفت:

با دیدگاه کلانی که از سردار بوعلی، استاندار و نمایندگان استان فارس در مجلس می‌بینم، شک نکنید در لیگ برتر می‌توانیم تیمی پرقدرت و گردن‌کلفت باشیم. آنها می‌خواهند تیم قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشند.

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار بوعلی لیگ برتر استان فارس فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!

ستاره فوتسال ایران می گوید تا جایی که بتواند به تیم ملی کمک می کند

طرفداری | علی اصغر حسن زاده در بازگشت به ایران از هم پیمانی اعضای تیم ملی فوتسال برای شاد کردن مردم صحبت کرد.

کاروان تیم ملی فوتسال پس از کسب سیزدهمین قهرمانی آسیا به ایران بازگشت. علی اصغر حسن زاده در بازگشت به ایران پیرامون قهرمانی در جام ملت های فوتسال تایلند گفت:

همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن 40 سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد:

من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال 2016 را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد:

بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد:

من با وحید شمسایی از 15، 16 سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقا‌وحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک