Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک باشگاه صنعتی برای یک فصل بازی در این تیم به احمد نوراللهی پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی داده است!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لطفا تعجب نکنید! اشتباه هم نخواندید و منبعی که این خبر را به ما داد اعلام کرد این رقم فقط برای یک فصل است و باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد شماره ۸ خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد احمد نوراللهی با باشگاه پرسپولیس در پایان لیگ بیستم به پایان خواهد رسید.

او در حالی بعد از بازی سوپرجام و پیروزی مقابل تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد تمدید قراردادش همه چیز را مرتبط به باشگاه دانست و مدعی شد در مورد تمدید قراردادش از باشگاه باید سوال شود نه او که شنیدیم تا کنون دعوت سمیعی و شکوری را برای حضور در ساختمان باشگاه نپذیرفته است!

چندی پیش او در پاسخ به تماس مدیران باشگاه پرسپولیس گفت که ایجنت خودش را برای مذاکره به دفتر باشگاه می‌فرستد که این یکی رقم عجیب و غریبی را مطالبه کرد.

اما ماجرا چه بود؟ فردی که به باشگاه رفت مدیربرنامه نوراللهی نبود و یکی از ایجنت‌های معروف برای مذاکره با میدران پرسپولیس راهی باشگاه شد. همان ایجنتی که کارهای کنعانی‌زادگان را برای حضور در لیگ قطر انجام داده و به احمد نوراللهی هم وعده داده است با رقم خوبی او را به لیگ ستارگان قطر ترانسفر می‌کند.

در این ملاقات طرفین مذاکره کردند و این ایجنت رقم بسیار سنگینی را برای تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد. پیشنهادی دو رقمی برای یک فصل. باشگاه پرسپولیس هنوز نظر نهایی خود را در مورد رقم مورد نظر نوراللهی اعلام نکرده است اما این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس در صورت پذیرفتن این رقم کار سختی برای تمدید قرارداد با دیگر نفرات تمدیدی خواهد داشت. آن چه مشخص به نظر می‌رسد نوراللهی دوست دارد با گرفتن این مبلغ قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند اما تردیدی که باشگاه پرسپولیس دارد این است که اگر قرار باشد برای تمدید قرارداد نوراللهی یک رقم سنگین را بپذیرد، باید به نفراتی چون وحید امیری که در هر پستی به میدان رفته و در حد یک ستاره بوده چقدر پیشنهاد بدهد و البته نفراتی چون عالیشاه، کامیابی‌نیا، کنعانی‌زادگان و بقیه بازیکنانی که قرار است تمدید کنند و البته نفراتی که فصل بعد قراردادشان به پایان می‌رسد را با چه ارقامی باید نگه دارد؟

این درحالیست که باشگاه صنعتی حاضر است برای یک فصل فوتبالی به کاپیتان سوم پرسپولیس رقمی معادل ۲۰ میلیارد تومان بپردازد! مبلغی که گذشتن از آن واقعاً کار آسانی نیست. باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان قادر به پرداخت چنین رقمی نیست و حتی نمی‌تواند نصف آن را برای یک فصل به احمد نوراللهی بدهد.

بنابراین مذاکرات طرفین به بن‌بست خورده است درحالی که تیم صنعتی منتظر پایان لیگ است. با به اتمام رسیدن لیگ بیستم نوراللهی ملی‌پوش می‌تواند آزادانه و با هر رقمی که به توافق رسید با تیم مورد نظرش قرارداد ببندد.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی لیگ برتر برای تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی برای یک فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029