Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها از دلایل اصلی کمبود برق و بروز خاموشی‌های اضطراری است گفت: طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۱۱۳ دستگاه غیر مجاز رمز ارز از ۲۲ مرکز در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان شناسایی، جمع آوری و مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه روش‌های کشف وشناسایی این مراکز تقویت شده و ابتکار عمل‌های جدیدی افزوده شده است افزود: کشف و جمع آوری ماینر‌های غیر مجاز، افزایش پیدا کرده است و مردم سطح استان می‌توانند مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها را از طریق پلیس ۱۱۰، تلفن پاسخگوی اتفاقات برق ۱۲۱ گزارش دهند و یا اطلاعات این مراکز را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۸۱۱۲۱ ارسال کنند و از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید

پیش بینی پیک بار ۴۴۰ مگاوات مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

فرهزاد اضافه کرد: از آغاز طرح مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارز‌ها در سطح استان تاکنون تعداد هزار و ۴۲۶ دستگاه با توان مصرفی ۳.۵ مگاوات معادل با مصرف برق شهر فرخشهر، کشف و جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق رمز ارز ها مجاز رمز ارز غیر مجاز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد