Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور و آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور و پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور سال ۱۴۰۰ از ۲۳ تیر ماه آغاز شده است و امشب سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس داوطلبان در مهلت تعیین شده می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور و آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور روز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه به صورت الکترونیک و در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی ملی دندانپزشکی ثبت نام آزمون دانش آموختگان خارج از کشور آزمون ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه