Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دوستانه فوتسال ۸ جانبه تایلند از ۳ تا ۸ مرداد ماه در بانکوک برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها ملی پوشان فوتسال کشورمان هم حضور خواهند داشت و در گروه اول با تیم‌های لیتوانی، تاجیکستان و مصر همگروه شده اند.

در گروه دوم این بازی‌ها هم تیم‌های تایلند، ازبکستان، موزامبیک و کوزوو قرار دارند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند امروز اعلام کردند که می‌خواهند در این مسابقات از تکنولوژی ویدیو ساپورت یا همان کمک داور ویدیویی استفاده کنند. این تکنولوژی قرار است ۲ ماه دیگر در مسابقات جام جهانی که به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

دیدار دوستانه فوتسال / فوتسالیست‌های ایرانی دی ماه به مصاف ایتالیا می‌روند

در هر صورت استفاده از این تکنولوژی در تورنمنت تایلند می‌تواند تیم‌ها را تا حدود بسیار زیادی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی آماده کند. در تکنولوژی ویدیو ساپورت تیم‌ها مجاز هستند در ۴ یا ۵ حالت درخواست استفاده از این سیستم را بدهند. اشتباهاتی شامل گل شدن یا نشدن توپ، کارت زرد مستقیم و صحنه پنالتی از جمله مواردی هستند که می توان برای تشخیص آن ها از این تکنولوژی استفاده کرد.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت دوستانه تایلند به شرح زیر است:

یکشنبه ۳ مرداد

ایران - لیتوانی (ساعت ۱۰:۳۰)

دوشنبه ۴ مرداد

ایران - تاجیکستان (ساعت ۱۰:۳۰)

سه شنبه ۵ مرداد

ایران - مصر (ساعت ۱۰:۳۰)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال دوستانه فوتسال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه فوتسال تایلند 1 - ایران 4

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 13 تیم‌های فوتسال ایران و تایلند در فینال رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند به مصاف هم رفتند و در نهایت ایران با نتیجه 4 بر یک تایلند را شکست داد و عنوان قهرمانی فوتبال آسیا را پس گرفت. مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی گل‌های ایران را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • جشن قهرمانی تماشایی تیم فوتسال ایران
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • خلاصه فوتسال تایلند 1 - ایران 4
  • گل سورنویچیان به ایران در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-2 ایران)
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند