Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:57:44 GMT

جنگ سرد در آنفیلد؛ کلوپ مخالف فروش هندرسون

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۵۸۶

جنگ سرد در آنفیلد؛ کلوپ مخالف فروش هندرسون

ممکن است فروش جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، روی کاغذ به نظر منطقی بیاید، اما یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، به شدت با این امر مخالف است.

به گزارش "ورزش سه"، از بسیاری جهات به بن بست قرارداد بین جوردن هندرسون و لیورپول قابل پیش بینی است.

هندرسون یک بازیکن بسیار تاثیرگذار است که در مقایسه با بسیاری از هم تیمی هایش کمتر ارزش‌گذاری شده و در سن 31 سالگی می داند که باید اکنون در اوج قدرت خود، در آخرین قراردادش این ارزش را به حداکثر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل دو مدیر در حال مذاکره در مورد این قرارداد هستند، یعنی مایک گوردون یکی از مالکان باشگاه و مدیر ورزشی مایکل ادواردز، که بازیکنی را می بینند که اخیراً مدام دچار مصدومیت شده، در سنی است که آنها را از بستن قرارداد طولانی مدت باز می دارد.

 

 

این ماجرا همه ویژگی های یک داستان عامه پسند را دارد، اما یک نکته کلیدی در میان هست که هنوز هم می تواند نظر باشگاه را کنار بزند.

هندرسون به یک دلیل کاپیتان لیورپول است: یورگن کلوپ نه تنها به او اعتماد دارد، بلکه برای ایجاد یک الگو در باشگاه به او اعتماد می کند.

قبلاً مشخص شده که کلوپ به شدت خواهان ماندن کاپیتان خود است، همانطور که می خواست جینی واینالدوم در فصل گذشته بماند... اما در مورد واینالدوم اوضاع اینطور تمام شد که در پایان فصل هافبک اصلی کلوپ به عنوان بازیکن آزاد آنفیلد را ترک کرد.

از دست دادن یکی از پایه‌های اساسی که موفقیت باشگاه با تکیه بر آن بنا شده، به اندازه کافی باعث نگرانی کلوپ شده است. اما از دست دادن دومین بازیکن کلیدی بی احتیاطی است که اقتدار و تأثیرگذاری‌اش را زیر سوال خواهد برد.

 

 

کلوپ در حال حاضر تا سال 2024 با قرمزها قرارداد دارد و طبیعتاً  می خواهد که برای کسب افتخارات بیشتر در این مدت از او حمایت شود. گفتگوها با بازیکنانی مانند محمد صلاح، ویرژیل فن دایک، آلیسون و فابینیو در حال انجام است چرا که این باشگاه تلاش می کند تا قلب و هسته مرکزی تیم را با معاملات طولانی مدت حفظ کند.

اما موضوع هندرسون متفاوت است؛ عمدتا به این دلیل که می خواهد از شرایطی که واینالدوم در آن قرار گرفت اجتناب کند، مذاکرات با واینالدوم پس از دو سال به سرانجام نرسید و در پایان او به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کرد.

واینالدوم هنگام ترک لیورپول 30 ساله بود، یک سال کوچکتر از هندرسون و در فصلی که قرمزها بازیکنان جوان خود را به دلیل مصدومیت های طولانی مدت از دست داده بودند، در تمام بازی های لیورپول همیشه حضور داشت.

اما با این وجود باشگاه سرسختانه با خواسته های او در رابطه با بستن قراردادی بلندمدت مخالفت کرد و در جای که ستاره هایی مثل صلاح و فن دایک هفته ای 300 هزار یورو دستمزد دریافت می کنند، حاضر نشد که به اندازه ای که او برای باشگاه اهمیت دارد، به او دستمزد پرداخت کند.

 

 

هندرسون هم با وجود نقش خود به عنوان رهبر در این باشگاه، بسیار کمتر از دیگر ستاره های تیم دستمزد می گیرد، اما هنوز دو سال از قرارداد فعلی اش باقی مانده است.

گوردون و ادواردز در حالت ایده آل دوست دارند که او تا پایان قرارداد فعلی به کار خود ادامه دهد و سپس بسته به آمادگی فیزیکی و عملکردی که دارد قراردادهای کوتاه مدت با قرمزها ببندد. اما هندرسون اکنون روشن کرده است که چنین چیزی را نمی خواهد.

پس از آنکه ظاهراً برای مدت نامعلومی گفتگوها متوقف شد، به نظر می رسد اکنون هندرسون به روشنی اعلام کرده است که نمی خواهد تا پایان قراردادش صبر کند، درعوض او از مدیران لیورپول خواسته  تا موضع نهایی خود را مشخص کنند.

اگر آنها نمی خواهند قراردادی طولانی مدت با هندرسون ببندند، پس او از آنها می خواهد تا این موضوع را تأیید کنند تا بتواند با باشگاه هایی که آماده ارائه قرادادی مطابق میل هندرسون هستند، از جمله PSG و اتلتیکو، صحبت کند.

 

 

برای هندرسون در سن 31 سالگی این درخواستی منطقی است. او اکنون در موقعیتی است که می تواند آخرین قرارداد نهایی خود را که نشان دهنده موقعیت او به عنوان یکی از بهترین و با نفوذترین هافبک ها در فوتبال جهان است، درخواست کند.

 

هندرسون البته می خواهد که در آنفیلد بماند، اما نه با شرایط فعلی. و این موضوع می تواند کلوپ را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

اگر کلوپ به جای فروش هندرسون در تابستان، تقاضای حفظ او در باشگاه را داشته باشد، در این صورت باید دید که آیا هیئت مدیره با درخواست سرمربی موافقت خواهد کرد یا خیر.

اگر آنها به هندرسون نیز مانند واینالدوم اجازه جدایی دهند، آنگاه این تصمیم کلوپ را در موقعیت دشوار و ناخوشایندی قرار خواهد داد و احتمالاً آینده او می تواند مورد تردید قرار گیرد...

 

همانطور که واکنش هواداران به مسئله سوپرلیگ پس از اینکه کلوپ مخالفت خود را ابراز کرد، نشان داد، هواداران لیورپول چنین چیزی را نیز تحمل نخواهند کرد.

 

 

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) جوردن هندرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی جوردن هندرسون طولانی مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟

ستاره وست هم علت درگیری پرحاشیه میان یورگن کلوپ و محمد صلاح را توضیح داد.

طرفداری | مایکل آنتونیو آن‌چه میان محمد صلاح و یورگن کلوپ گذشته را توضیح داد.

تساوی 2-2 لیورپول مقابل وست‌هم تحت‌الشعاع یک مشاجره تند میان محمد صلاح و یورگن کلوپ قرار گرفت. کلوپ پس از این تساوی پرهزینه و ناامیدکننده سعی کرد موضوع را کم‌اهمیت جلوه دهد، اما صلاح با بیان این‌که اگر آن‌چه در ذهن دارد را برملا کند "آتش به پا خواهد شد"، به شایعات اختلاف جدی خود با سرمربی آلمانی دامن زد. 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

در مورد این علت این درگیری، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. آلن شیرر، اسطوره و کارشناس فوتبال در انگلستان معتقد است صلاح از نیمکت‌نشینی و عدم حضور در ترکیب اصلی ناراحت بوده، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌‍دهد این دعوای لفظی پس از خودداری صلاح از دست دادن و در آغوش گرفتن همیشگی با کلوپ آغاز شده‌است.

مایکل آنتونیو، ستاره وست هم علت درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ را مطابق با آن‌چه از زبان هم‌تیمی‌هایش (که نزدیک به صلاح و کلوپ بودند و مکالمه آن دو را شنیدند) توضیح داد. این مهاجم 34 ساله در گفت‌وگو با پادکست Footballer’s Football گفت:

هنگامی که بازیکنان لیورپول به زمین می‌آیند، یورگن کلوپ همیشه آن‌ها را گرم در آغوش می‌گیرد و می‌گوید "موفق باشید". اما زمانی که محمد صلاح کنار زمین آمد، به سمت دیگری رفت و مشغول به بستن ساق‌بند و کارهای خودش شد تا با کلوپ روبرو نشود. کلوپ به سمت صلاح رفت و دستش را دراز کرد تا با او دست به دهد و سپس دست او برای مدتی روی هوا ماند، اما صلاح بعد از معطلی فقط به یک بزن قدش سریع بسنده کرد. واضحاً کلوپ از این کار صلاح راضی نبود و خطاب به او گفت "می‌خواهی دوباره روی نیمکت بنشینی؟ می‌خواهی به همین کار ادامه بدی؟" از این‌جا بود که درگیری شروع شد، اما من نمی‌دانم و هیچکس هم به من نگفت که صلاح به کلوپ چه جوابی داده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه