Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی انجام حمله راکتی از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، صبح امروز سه‌شنبه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ادعا کرد که 2 راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین یکی از موشک‌ها را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار الجزیره در این زمینه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به شلیک این دو راکت، منطقه‌ای را در مرز جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

این اتفاقات ساعاتی بعد از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب سوریه اتفاق افتاده است. تلویزیون سوریه بامداد امروز اعلام کرد پدافند هوایی این کشور موفق شده با تجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان حلب مقابله کند.

مداخلات غیرقانونی دیپلمات‌های غربی در امور داخلی لبنان/ ادامه معرفی گزینه‌های جدید برای مامور تشکیل دولتافشای اقدامات عربستان برای جاسوسی از مقامات ارشد لبنان و حزب‌الله با بدافزار اسرائیلیحزب الله لبنان انفجار شهرک صدر بغداد را محکوم کرد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

رژیم صهیونیستی در پی جنگ شش روزه سال 1967 بخش زیادی از ارتفاعات جولان سوریه را به اشغال خود درآورد. سازمان ملل در سال 1974 نیروهای حافظ صلح را برای نظارت بر آتش‌بس میان دو طرف اسرائیلی و سوری در ارتفاعات جولان مستقر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی جنوب لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو