Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزای آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنرانی خود به مناسبت عید قربان به رژیم صهیونیستی درخصوص تداوم یورش به مسجدالاقصی هشدار  داد. 

او گفت: دشمن نباید تجربیات یورش به مسجد الاقصی، توهین به مقدسات ما در قدس و اطراف آن و در بیت المقدس و مکان‌های مقدس اطراف آن را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: قدس هم شمشیر و هم سپر دارد و از بازوی بسیار قوی (یعنی مقاومت) برخوردار است که به همراه ملت ما، حامیان قدس در مسجد الاقصی و مردم ما در کرانه غربی و داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین، از آن محافظت و دفاع می‌کند.

او همچنین اظهار داشت: کاری که این روز‌ها رژیم اشغالگر صهیونیست در قدس و مسجد الاقصی انجام می‌دهد، تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست این رژیم است.

اسماعیل هنیه همچنین تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل ناامیدانه تلاش می‌کند پیروزی بزرگی را تضعیف کند که مقاومت از طریق آن معادله‌ای با عنوان «قدس از تیررس آتش مقاومت دور نیست» را به اثبات رسانده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره موضوع اسیران اعلام کرد که ما عهد خود را با اسیرانمان در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی تجدید می‌کنیم. شما‌ای قهرمانان! در قلب فعالیت‌های سیاسی، میدانی و جهادی ما، در همه جبهه‌ها و در تمام مراحل و مواقف قرار دارید.

این در حالی است که روز یکشنبه بیش از ۱۵۰۰ شهرک نشین مهاجر یهودی صهیونیست در قالب گروه‌های بزرگی از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و اقدام به رفتار‌های تحریک آمیز داخل صحن‌های آن کردند و مراسم تلمودی خود را مقابل گنبد الصخره انجام دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از الجزایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز-دوشنبه- در استانبول با هیاتی از کشور الجزایر شامل گروه‌های پارلمانی،روسای احزاب و نمایندگان سابق دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، طرفین در این دیدار درخصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی جنگ غزه و پیامدهای آن رایزنی کردند.

هنیه که برای شرکت در کنفرانسی پارلمانی به ترکیه سفر کرده است امروز میزبان جمعی از اعضای پارلمان اردن و همچنین تعدادی از چهره‌های اردنی بود.

طبق بیانیه جنبش حماس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در دیدار با نمایندگان پارلمانی و چهره‌های اردنی به بررسی تحولات سیاسی و میدانی جنگ علیه نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و زندان‌های این رژیم پرداخت.

هنیه در این دیدار بر مسؤولیت مشترک مقابله با این جنگ روبه‌تشدید و طرح‌های رژیم اشغالگر برای نابودی مساله فلسطین و ایده تل‌آویو برای کوچاندن فلسطینی‌ها به عنوان یکی از راه‌حل‌ها در کرانه باختری و نوار غزه تاکید کرد و گفت: این مساله از سوی مردم و مقاومت ما و یا هیچ یک از تشکل‌های امت ما قابل پذیرش نبوده و آنها چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تقدیر از همبستگی که مردم اردن نشان می‌دهند و همواره بر اتحاد دو ملت تاکید دارند، گفت: اردن از اهمیت ویژه‌ای در مساله فلسطین برخوردار است.

در این دیدار نمایندگان اردن نیز به هنیه بابت شهادت جمعی از فرزندان و نوه‌هایش و نیز جمعی از فلسطینی‌های ساکن غزه و کرانه باختری تسلیت گفته و از مقاومت مردم فلسطین و اقداماتشان در غزه در مواجهه با اشغالگران جهت رسیدن به آزادی و احقاق حقوقشان تقدیر کردند.

همچنین آنها بر موضع ثابت خود در حمایت از ملت فلسطین و مساله عادلانه آن تا زمان برپایی کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی تاکید کردند.

استانبول از روز جمعه به مدت سه روز میزبان پنجمین کنفرانس پارلمانی‌های حامی قدس با عنوان «آزادی و استقلال برای فلسطین» بود.

در این کنفرانس نزدیک به ۶۰۰ نماینده پارلمان از بیش از ۷۵ کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان