Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است که در میان آن‌ها یک ورزشکار خارجی نیز وجود دارد.

علاوه بر این نام یک نیروی داوطلب هم در بین مبتلایان جدید به کووید ۱۹ دیده می‌شود که این اولین مورد کرونا بین نیرو‌های داوطلب المپیک توکیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب ۹ مورد جدید، شمار کرونایی‌های مرتبط با المپیک از ابتدای ماه جولای تا به امروز به ۶۷ نفر افزایش یافت.

در همین حال، برگزارکنندگان المپیک توکیو فاش کرده اند که از ۲۱ عضو تیم فوتبال مردان آفریقای جنوبی که با اعضای کرونایی این تیم تماس نزدیک داشتند، ۳ نفر پس از تحقیقات بیشتر در مورد پرونده و ردیابی تماس، از خود قرنطینگی معاف شدند.

مقامات بیسبال مکزیک روز دوشنبه اعلام کردند، نتیجه آزمایش ۲ بازیکن این تیم قبل از عزیمت به توکیو مثبت شده است. این تیم که در تاریخ ۳۱ جولای به مصاف ژاپن میزبان می‌رود، هنوز هم قصد پرواز به توکیو را دارد.

بیشتر بخوانید

قاب عکس ادوار گذشته بازی‌های المپیک تابستانی المپیک و فرصت صادرات فرهنگی / چرا در بازی‌های مهم جهانی از عروسک‌های نمادین استفاده می‌شود؟ بحران کرونا در المپیک توکیو / بیشترین میزان ابتلا در ۲ ماه گذشته اسطوره تنیس جهان در المپیک شرکت نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه امروز اعلام کرد که در درگیری‌های معترضان با نیرو‌های پلیس، شمار زیادی دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، همزمان با روز کارگر، معترضان در استانبول به خیابان‌ها آمدند و پلیس ترکیه برای متفرق کردن آنان در میدان تاریخی تقسیم به استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی روی آورد.

بیش از ۴۰ هزار پلیس در سراسر استانبول مستقر شده و خیابان‌های فرعی را با قرار دادن موانع مسدود کرده‌اند.

نیرو‌های پلیس همچنین در نزدیکی ساختمان شهرداری استانبول با معترضان درگیر شده و برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله لاستیکی روی آوردند.

دولت ترکیه برگزاری تظاهرات در میدان تقسیم استانبول را ممنوع اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران