Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:42:42 GMT

معرفی نفرات راه یافته به مسابقات «جنگجویان ووشو»

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۹۷۹

در پایان مبارزه ۳۲ ووشوکار در مرحله نخست مسابقات حرفه ای ووشو، هشت نفر با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای حرفه‌ای ووشو موسوم به «جنگجویان ووشو» عصر دوشنبه ۲۸ تیرماه روی پل طبیعت تهران و با حضور ۳۲ ووشوکار در چهار وزن آغاز شد. مسابقاتی که با استقبال خوب مردم مواجه شد و تهرانی‌های که در محل پارک طالقانی و پل طبیعت حضور داشتند ساعاتی این مسابقات مهیج را به تماشا نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست مسابقات مرحله مقدماتی برگزار شد که نهایت چهره هشت ووشوکار راه یافته به دیدار نهایی مشخص شد.

 

مهدی اکبری و عیسی آرسیون در وزن ۶۰- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار پایانی شدند. در وزن ۷۰- کیلوگرم حمیدرضا سهندی و فرود ظفری دیدار فینال را برگزار خواهند کرد. علی خورشیدی و محمد گرشاسبی در وزن ۸۰- کیلوگرم پای به مبارزه نهایی گذاشتند. امیر فضلی و سجاد پورجهانی نیز در وزن ۹۰- کیلوگرم برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کنند.

 

در حالی که گفته می‌شد، محسن محمد سیفی سرگروه تیم ملی ووشو هم در این مسابقات حضور خواهد داشت، وی ترجیح داد در مسابقاتی روی پل طبیعت مبارزه نکند.

 

حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی ووشو به دلیل درگیری با بیماری کرونا در این رقابتها حضور نداشت.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو، مسابقات قرار بود از ساعت ۱۸ آغاز شود که با دو ساعت تأخیر ووشوکاران به روی رینگ رفتند.

 

دیدارهای نهایی این مسابقات امشب برگزار خواهد شد.

ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران