Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در فضای باز امامزادگان این استان خبر داد.

ابراهیم حیدری جناسمی  با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: بقاع متبرکه شاخص مازندران به مناسبت جشن های قربان تا غدیر آذین بندی شدند.

وی با بیان اینکه مراسمات این ایام از امروز ۲۹ تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: مراسم قرائت دعای عرفه عصر امروز در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی در برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه تاکید کرد و ادامه داد: این مراسم در شهرهای قرمز و نارنجی فقط در فضای باز محوطه بقاع متبرکه برگزار می‌شود و برگزاری هرگونه مراسم در فضای بسته ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندارن،حیدری تصریح کرد: به مدیران بقاع متبرکه استان توصیه های لازم ارائه شد تا همکاری لازم با فرمانداران و مدیران شبکه بهداشت برای برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه انجام پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دعای عرفه برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز