Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:45:02 GMT

مراسم دعای عرفه در ۱۰ بقعه کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۲۲۹

مراسم دعای عرفه در ۱۰ بقعه کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت الاسلام«محمد صالحی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این مراسم امروز سه‌شنبه ساعت ۱۶ به صورت همزمان در بقاع متبرکه برگزار می شود.

صالحی اظهار داشت: امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان، بقعه سیده فاطمه(س)، زیارتگاه صاحب الزمان(عج)، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، امامزاده احمد(ع) سنقر، بقعه احمد بن اسحاق(ع) سرپل ذهاب، امامزاده علی اکبر(ع) اسلام اباد و بقعه سید جمال الدین فش کنگاور میزبان مردم برای برگزاری دعای عرفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که محفل انس با قرآن به همراه سخنرانی های مختصر در کنار این برنامه برپا می شود.

همچنین نماز عبادی سیاسی و الهی عید سعید قربان در کرمانشاه رأس ساعت هشت صبح روز چهارشنبه در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

 استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۸۰۰ موقوفه دارد که از این تعداد یک هزار ۴۴۷ موقوفه انتفاعی و ۴۱۱ موقوفه منفعتی است.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار و ۲۰۰ اثر شناسایی شده است که بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده که در این بین دارای هشت امامزاده شاخص و بقاع متبرکه است که در کنار آن تکایا و اماکن مذهبی متعددی دارد که جنبه تاریخی دارند.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ماسک عید سعید قربان هرسین پروتکلهای بهداشتی معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سنقر امامزاده علی اکبر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ماسک عید سعید قربان سرپل ذهاب ماسک عید سعید قربان هرسین پروتکلهای بهداشتی سنقر امامزاده علی اکبر کرمانشاه برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد