Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@20:47:02 GMT

افشای مشخضات گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۲۸۳

افشای مشخضات گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3

ایتنا – تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یکی از محصولات بسیار مهم خط تولید سامسونگ خواهد بود و سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعاتی درباره این تلفن همراه منتشر شده است. تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یکی از محصولات بسیار مهم خط تولید سامسونگ خواهد بود و سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعاتی درباره این تلفن همراه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی gsmarena، اطلاعات منتشر شده درباره این تلفن همراه هوشمند از منابع خبری نسبتا معتبری به رسانه‌ها رسیده است و به نظر می‌رسد که بتوان آن‌ها را موارد قابل اعتمادی دید که در پایان در محصول نهایی شاهد آن خواهیم بود.
 
مرکز چینی TENNA این اطلاعات را منتشر ساخته است و مواردی از سخت‌افزار را فاش کرده است ولی نکته مهم این گزارش این است که در آن اشاره‌ای به ابعاد ظاهری و فیزیکی این تلفن همراه و وضعیت باتری نشده است.
 
اطلاعات اولیه نشان دهنده این است که این تلفن همراه در یک بنچ مارک حاضر بوده است و نتایج گیک بنچ برای گلکسی زد فلیپ 3 نشان دهنده وجود پردازنده اسنپ دراگون 888 بر روی این تلفن همراه هستند.
     
همچنین رم این تلفن همراه قرار است تا 8 گیگابایت باشد. در عین حال نتیجه کسب شده با این پردازنده و رم به این ترتیب بوده است که این محصول در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1015 را کسب کرده است و در وضعیت چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز 3161 شده است که امتیازهای بسیار بالایی محسوب می‌شوند.
 
اطلاعات منتشر شده خبر از این دارند که این تلفن همراه از اندروید 11 بهره خواهد بد و قرار است تا از پوسته گرافیکی One Ui  برای عرضه این نسخه از سیستم عامل استفاده کند.
 
به این ترتیب با ترکیب کردن این اطلاعات می‌توان گفت که این تلفن همراه یک محصول مناسب و نیرومند خواهد بود که می‌تواند یک پرچمدار بزرگ برای شرکت ساسونگ محسوب شود.
 
پیش بینی می‌شود که شرکت سامسونگ در روز یازدهم ماه بعدی میلادی (20 مرداد) اقدام به معرفی همزمان گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی بادز 2 نموده و بازار را با یک شوک بزرگ روبرو سازد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3 تلفن همراه منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)