Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ثبت‌نام ۱۲ تیم حاضر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از امروز آغاز شد.

خبرگزاری میزان - جلسه ثبت‌نام ۱۲ تیم حاضر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از امروز آغاز شد.

در این جلسه سرپرستان تیم‌ها موظف هستند کلیه مدارک مورد نیاز تیم اعم از پاسپورت بازیکنان، نمونه لباس تیم، مدارک پزشکی و آنتی‌دوپینگ بازیکنان، به علاوه لیست O ۲-bis و… را به اعضای کمیته کنترل و مسئولان مربوطه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تایید مدارک مورد نیاز توسط مسئولان، ثبت‌نام نهایی تیم‌ها در المپیک انجام می‌شود. امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: جلسه ثبت‌نام تیم ملی ایران امروز برگزار شد. در این جلسه نکاتی درخصوص تبلیغات روی لباس بازیکنان و مسائلی از این دست عنوان شد و تیم‌ها موظف شدند کلیه موارد را با جزئیات رعایت کنند.

قوانین پیش از شروع، حین مسابقه و بعد از پایان آن نیز به تیم‌ها ابلاغ شد. برخلاف رقابت‌های لیگ ملت‌ها، در جریان بازی‌های المپیک، تعویض زمین بعد از هر ست انجام می‌شود و فقط دست دادن، تبادل هدیه و کار‌هایی از این قبل از پروتکل بازی‌ها حذف شده است. ضمن این‌که تیم‌ها موظف هستند بلافاصله بعد از پایان بازی، زمین مسابقه را ترک کنند.

این را هم بگویم که مدارک مورد نیاز تیم ملی ایران برای ثبت‌نام درمسابقات کامل بود و بدون هیچ مشکلی مراحل ثبت‌نام انجام شد.

 

بیشتر بخوانید: زوج ایرانی‌های بواویشتا کامل شد/ یک بانوی والیبالیست دیگر راهی لیگ پرتغال شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک والیبال فدراسیون والیبال المپیک توکیو ثبت نام تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت

ارتش آلمان اعتراف کرد نقصی در ابزار ویدئوکنفرانسی که از آن استفاده می‌کند، هزاران جلسه را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داده است.

به گزارش ایسنا، Zeit Online گزارش داد که با استفاده از عبارات جستجوی ساده در سیستم Webex ارتش به جلسات بوندس‌ور آلمان (ارتش) دسترسی پیدا کرده است.

این روزنامه نوشت: «بیش از ۶۰۰۰ جلسه را می‌توان به صورت آنلاین یافت،» که برخی از آنها قرار بود طبقه‌بندی شوند.

ارتش گفت که این اشکال در عرض ۲۴ ساعت پس از اطلاع برطرف شد.

سخنگوی ارتش آلمان به خبرگزاری فرانسه گفت: شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی بدون اطلاع شرکت‌کنندگان یا بدون مجوز امکان پذیر نبود. بنابراین هیچ محتوای محرمانه‌ای نمی‌تواند از کنفرانس‌ها درز پیدا کرده باشد.»

 پس از آن که روس‌ها در ماه مارس، صدای مقامات نیروی هوایی در مورد دادن موشک‌های دوربرد اوکراین را افشا کردند، این حادثه در حال حاضر توسط دادستان فدرال در حال بررسی است. وزیر دفاع آلمان با اشاره به مکالمات نظامی فاش شده هشدار داد که این همه «بازی پوتین» است.

 Zeit Online اعلام کرد که اتاق‌های ملاقات مورد استفاده ۲۴۸ هزار سرباز آلمانی را شناسایی کرده است. این نقض امنیتی در نسخه Webex خود بوندس‌ور رخ داده است که از نسخه عمومی ایمن‌تر است. خبرنگاران توانستند اتاق جلسه آنلاین اینگو گرهارتز، رئیس نیروی هوایی را که نامش در جریان نقض قبلی مطرح شده بود، پیدا کنند. زیت آنلاین گفت که ارتش تنها پس از آن که برای اظهار نظر به آنها مراجعه شد، از نقص‌های امنیتی آگاه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان