Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:05:05 GMT

سکانس‌هایی از فیلم ننه لالا و فرزندانش

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۴۷۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «ننه لالا و فرزندانش» به کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی محصول سال 1375 است. علي پسر ننه لالا يك سالي است كه براي كارگري به ژاپن رفته، اما بيشتر از شش ماه است كه از او خبري نيست. حالا همه اهل محل، به خصوص بچه‌ها مي‌دانند كه ننه لالا چقدر بي تاب است و آرزویي جز يافتن خبري از پسرش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در يك بعدازظهر گرم آفتابي، كه همه بزرگترها براي مراسم تدفين يكي از اهالي محل به گورستان رفته اند، ناگهان تلفن منزل امير پسرك ده دوازده ساله زنگ مي زند. در آن سوي سيم علي است و مي‌خواهد با مادرش حرف بزند. او مي‌گويد يك ساعت ديگر مجدداً تلفن مي‌كند و از امير مي‌خواهد در اين فاصله، مادرش را پاي تلفن بياورد. اما مشكل از آنجا آغاز مي شود كه امير در خانه تنها است و پدر و مادرش تمام درهاي خانه را قفل كرده‌اند تا او از خانه خارج نشود و براي امتحان تجديديش درس بخواند. امير از طريق پنجره مشرف به كوچه، بچه‌هاي محل را خبر مي‌كند و آنها راه هاي مختلفي را كه در عين خطرناك بودن، با مزه و شيرين هم هستند امتحان مي‌كنند تا ننه لالا را به تلفن برسانند. ماه تاج متین، ناصر شاگردی، نصراله اطمینان، قاسم نوری کرمانشاهی و خلیل اخوانیان در این فیلم مقابل دوربین بهمن زنوزی بازی کردند و واروژ کریم مسیحی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اصغر فرهادی سکانس طلایی سکانس برتر سینما سینمای ایران کامبوزیا پرتوی ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد